Lik, lik, lik, lik....

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Onze Chelsea is ook zo'n lebberaar :D vooral de oren van onze andere dames worden uitbundig gewassen aan de binnen- en buitenkant.
Vooral Gaia en Aygo lopen de gehele dag rond met 'heerlijke" natte kwijloren :(
Aygo haar ene oor is er zelfs donkerder van haarkleur geworden door dat vele gepoets van onze jongste spruit :)
Ook onze nieuwe aanwinst Tara weet wat wassen is :) maar deze gaat vooral de oren en kont wassen van onze witte poes :D en deze vind dat alleen maar heerlijk en makkelijk.
Het is een echte "theemuts poes" die haar achterwerk niet erg schoon houdt zelf :( dat moest ik regelmatig met een Zwitsaldoekje poetsen. Sinds anderhalve week is dit mij dus uit handen genomen door Tara :)
Afbeelding
marronaimee

Ongelezen bericht door marronaimee »

marron likt bijna nooit...als ze likt dan is he bij aimee *bij de privedelen* ;) haha...2 lesbische honden :P

Aimee likt ons ook veel..vooral als we creme/bodylotion of parfum op hebben :S...soms blijft ze ook aan de gang en dan zeg ik ook dat het klaar is...bij vrienden doet ze het ook..ook om aandacht te krijgen...en daar is niet iedereen van gediend!
gelukkig heeft ze het snel door als iemand haar aanspreekt dat ze op moet houden.
MarloesNoah
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door MarloesNoah »

wat ik vaak doe (mischien wel een beetje gemeen) dat als ze aan mijn handen likt dat ik haar tong even pak. Dat vind ze eeeeecht niet leuk dan is het ook klaar. ze doet het nu al veel minder!
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

marronaimee schreef:marron likt bijna nooit...als ze likt dan is he bij aimee *bij de privedelen* ;) haha...2 lesbische honden :P

Aimee likt ons ook veel..vooral als we creme/bodylotion of parfum op hebben :S...soms blijft ze ook aan de gang en dan zeg ik ook dat het klaar is...bij vrienden doet ze het ook..ook om aandacht te krijgen...en daar is niet iedereen van gediend!
gelukkig heeft ze het snel door als iemand haar aanspreekt dat ze op moet houden.
Haha ja dat hebben wij hier ook wel dat de dames elkaar daar lekker lebberen en dan is het baasje aan de beurt nee bedankt. Waar Izzy nog weleens een "tik" van heeft. In een sprong naast je op de bank en dan hapt ze net met der hoektanden in je oorlel... Nou heerlijk NOT :mad: Ze gaat het nog eens voor elkaar krijgen dat er een oorbel aan haar tand blijft hangen hoor... (verder is het een schatje hoor)
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lucky »

Devil likte de oren van Simba ook altijd af. Arme "opa" Simba, hij was al hardhorend, maar met al die kwijl werd het natuurlijk niet beterder. Volgens onze da was het echter een goed teken. Zo liet hij zien dat Simba boven hem staat in rangorde.
Misschien geldt dit ook bij mensen :lol: ?

Groetjes Marion
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hier ook een echte lebberaar en een orenknabbelaar!!!
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Killian likt ook geregeld aan onze voeten,soms handen,bij visite bijna nooit.
Vindt het zalig als hij aan mijn voeten likt :lol:
Als ik mijn benen heb ingesmeerd likt hij ook aan mijn benen,hij vindt het blijkbaar lekker.
Bud mis je nog steeds!
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Ben blij om te lezen dat Kane niet de enige is die alles en iedereen aflikt,soms tot vervelens toe.
Net als jullie zeggen ook wij nee,maar dat helpt niet altijd.
Ben wel benieuwd naar de ultieme tip,want wij hebben al veel uitgeprobeerd maar het helpt nog niet.
Sas en een poot van Kaya en Kane
Plaats reactie