Tropische warmte en training
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Zou ik zeker niet doen, gezien de opwinding die er bij de hond ontstaat door het mogen speuren en de temperatuur. Ook niet goed voor jezelf trouwens. Hier vanochtend om 6 uur opgestaan, heerlijk temperatuurtje. Uur met de honden gelopen en ze laten zwemmen. Vanavond weer, vanmiddag alleen kort P&P rondje. Met dit hete weer liggen ze het liefst voor pampus.
-
Connie mama van Boris
Ik heb vandaag de aqua cool keeper ook gekocht!!Dees en Floor schreef:Ik denk dat als je trainer verstandig is, hij/zij de training aflast voor komend weekend, zo niet, dan zou ik zeker overwegen om me af te melden. Trainen in die temperaturen is onverantwoord en met speuren zijn de honden sowieso al heel intensief bezig.
Qua afkoelen kan ik je een koelband aanbevelen, googel maar eens even op aqua cool keeper, die dingen zijn bij de meeste dierenwinkels te koop en ik vind het echt een uitkomst.
Net 'opgeladen' dus morgen klaar voor gebruik!!
-
wobbetje
Normaal was het vandaag ook gehoorzaamheidstraining voor Zabbo vanaf kwart na elf, maar ik heb besloten om ook niet te gaan ... véééél te warm voor mens en dier ! Zabbo is trouwens niet zo actief... ligt de hele dag op de tegelvloer , staat alleen recht om af en toe p&p te doen...
Het baasje is trouwens ook niet zo actief...
De lesgever was trouwens gisteren met zijn hond naar een hondenshow geweest, waar die dan ook nog een eerste plaats veroverde, maar onderweg in de auto heeft die hond een warmtecrisis gekregen... ze hebben hem helemaal moeten afkoelen met het nodige water en thuis op koude natte handdoeken moeten leggen.. gelukkig gaat het nu weer helemaal beter...
Groetjes
Martine en Zabbo
De lesgever was trouwens gisteren met zijn hond naar een hondenshow geweest, waar die dan ook nog een eerste plaats veroverde, maar onderweg in de auto heeft die hond een warmtecrisis gekregen... ze hebben hem helemaal moeten afkoelen met het nodige water en thuis op koude natte handdoeken moeten leggen.. gelukkig gaat het nu weer helemaal beter...
Groetjes
Martine en Zabbo
-
wobbetje
Normaal was het vandaag ook gehoorzaamheidstraining voor Zabbo vanaf kwart na elf, maar ik heb besloten om ook niet te gaan ...het terrein ligt immers in de blakende zon.... véééél te warm voor mens en dier ! Zabbo is trouwens niet zo actief... ligt de hele dag op de tegelvloer , staat alleen recht om af en toe p&p te doen...
Groetjes
Martine en Zabbo
Groetjes
Martine en Zabbo