is dit normaal????
-
- Snuffelneus
Ook Noa verhaarde verschrikkelijk. Nu geef ik Noa sinds enkele weken 2 keer per dag een theelepeltje visolie onder haar eten. Nu weet ik niet of haar verhaarperiode gewoon afgelopen is of dat de visolie haar werk doet. Resultaat is in ieder geval dat de vacht veel beter aan voelt en dat ze veel en veel minder haren verliest.
Ik wilde net een bericht zetten om tips te vragen tegen de verharing, maar ik zie dat wij niet de enige zijn.
Met twee lapjes in huis verslijten we hier nogal wat bezems en zelfs de stofzuiger begint af en toe te klagen als hij weer uit de kast wordt gepakt
Zou je van al die haren geen trui kunnen breien?
Met twee lapjes in huis verslijten we hier nogal wat bezems en zelfs de stofzuiger begint af en toe te klagen als hij weer uit de kast wordt gepakt

-
- Grote hondenneus
Er zijn mensen die dat doen, althans van honden met lange haren dan ..Apke schreef:Ik wilde net een bericht zetten om tips te vragen tegen de verharing, maar ik zie dat wij niet de enige zijn.
Met twee lapjes in huis verslijten we hier nogal wat bezems en zelfs de stofzuiger begint af en toe te klagen als hij weer uit de kast wordt gepakt![]()
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Grote hondenneus