labradorkidnappers waren we en van de ergste soort he Dorien hahahahaaha
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: labradorkidnappers waren we en van de ergste soort he Dorien hahahahaaha
Ach dat valt toch best mee? Nemootje zou ingeslapen worden voor agressie naar kinderen, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Dus toen vroeg ik of ik haar mocht hebben en dat vond ze wel prima... Nemo gedumpt bij Anita en ik kon haar op mijn verjaardag ophalen
man man man, wat was ze dik met haar 45kg (op de foto is ze 28kg red.) en agressie naar kinderen? Ik gebruik haar nu nog steeds in het project "help! ik ben bang voor honden!"
hoe heette trouwens dat andere meisje dat er ook min of meer 'bijhoorde?' Volgens mij had ze 2 zwarte labradors? Weet iemand dat nog? (niet belangrijk hoor, maar zit er al sinds gister over na te denken:D)