kom vanmorgen beneden en denk wat ruik ik toch toen ik de buitendeur in de serre open wilde doen.
Kijk in de mand bah wat ligt daar voor iets raars zijn het toch 2 van die halve sokjes uitgekotst door een van de honden want er staat geen naam bij natuurlijk,ik verdenk zosja dat was vroeger zo'n hond die dat deed maarja het is eruit,als je het niet weet en je hond wordt ziek of krijgt een darm afsluiting bah wordt er naar van als ik er aan denk
Heb het maar niet tegen de baas gezegd want die vervloekt me stijf dat ik mijn schoenen niet heb opgeruimd
Heb ik ook twee keer gehad met Leentje, één keer poepte ze een sok uit, en één keer kotste ze er eentje uit. Toen was ik er echter twee kwijt , maar die ander nooit meer teruggezien.....
Inderdaad, als je er aan denkt wat er zou kunnen gebeuren...daarom let ik sindsdien erg op of er geen sokken rondslingeren!
Je zult wel heel blij zijn dat alles goed is afgelopen. Je moet er ook niet aan denken wanneer er wel iets was gebeurd.
Vroeger legde mijn moeder het wasgoed op de bleek. (grasveld) En toen gebeurde het wel eens dat een hond bij de ontlasting, een sok uit poepte.