Vandaag een rondje gelopen door het bos met Guus, telkens rechts aan als hij links gaat om hem te leren erbij te blijven. Aan het einde van de rit had ik een hond die moe was maar het nog steeds niet helemaal begreep
Zit
Af
Staan
Toen meneer weer is een keer de verkeerde kant op was gelopen en net terug was ook maar een foto genomen:
Leuk was hij gisteren, Ben je een avondje uitgeweest en wordt je de volgende dag wakker, heeft hij de Playstation controller opgegeten.... Inderdaad een boef.
Allard schreef:Leuk was hij gisteren, Ben je een avondje uitgeweest en wordt je de volgende dag wakker, heeft hij de Playstation controller opgegeten.... Inderdaad een boef.
Oh dat is wat minder grappig
Zo leer je wel je spullen netjes op te ruimen
Allard schreef:Leuk was hij gisteren, Ben je een avondje uitgeweest en wordt je de volgende dag wakker, heeft hij de Playstation controller opgegeten.... Inderdaad een boef.
Klein ettertje!
Dat schijnt ook voor de hond leuk speelgoed te zijn. Miep heeft eens een ps3 controller stuk gemaakt. Toen kocht ik een fraaie rode, en ook die is bewerkt. (Echt, hoe stom kon ik zijn om het alsnog op de salontafel te laten liggen...) Doet het nog wel dus nu speel ik met een 'wat minder goed in de hand liggende maar wel kunstig gevormde' controller.