Avond ritueel...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: och arme jij, probeer zo´n standbeeld maar eens mee te krijgen :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Hahaha, Geweldig!! Elke lab heeft zo zijn eigenzinnigheden, ook bij ons zij er zo de avondrituelen:

Noah is meestal een rustig labje, de hele dag beetje spelen, beetje slapen, een paar keer flink worden uitgelaten enz. Op het einde van de dag lekker een beetje soezen in de mand, wat een hondenleven..... Maar dan loopt het tegen etenstijd, het kopje gaat omhoog, ze rekt zich even lekker uit, komt uit de mand en gaat voor je zitten en kijkt je aan. En blijft kijken....en blijft kijken.....en blijft kijken, terwijl ze zich verder niet verroert. Je kunt haar wegsturen, maar ze blijft kijken, net zo lang tot ze eten krijgt. Na het eten gaat ze weer lekker in haar mandje liggen, met of zonder Bruce, en is al gauw weer in dromenland (mét het nodige gesnurk). Om haar kopje weer omhoog te doen, even lekker uit te rekken en de mand uit te komen als ze zin heeft in de laatste ronde. Dit keer gaat ze ook als een standbeeld naast je zitten, maar kijkt naar..... de pantoffels van het vrouwtje en blijft kijken....en blijft kijken, alsof ze ze wel uit wil toveren. Want als die uit gaan is het BINGO en gaan we lopen. Na de laatste ronde rolt ze zich op op het kussen in de bijkeuken. Het maakt haar niet uit of haar baasjes nog in de tuin zitten met mooi weer. Je krijgt alleen een verstoorde blik als je haar nog eventjes uitnodigt om lekker bij je te komen liggen....Na de laatste ronde is het bedtijd, klaar!! :lol:
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Hahaha grappig zijn ze he? Zie dat koppie dan ook helemaal voor me van Noah: :mad:
Dat is ook wel een heel aandoenlijk grappig avondritueel!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

hahaha heerlijk !
Hier ook 1 die normaal overdag het woordje wandelen of wat dan ook in die richting maar hoef te horen en kwispelend bij de deur staat. Maar na 21u is er geen beweging meer in te krijgen :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

:D :D :D
Gelukkig heeft Senna er geen last van :eusaliar:
Nee hoor Senna staat wel op als ik met de riem rammel maar het gaat niet van harte.
stetje

Ongelezen bericht door stetje »

Ga je mee is het magische woordje hier in huis en dan staat ze al voor de deur.
hahahaha
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Izzie kan je midden in de nacht nog wakker maken voor een grote of kleine ronde. Die wil altijd mee. De oppas heeft de rare gewoonte om om 4 a 5 uur 's nachts 2,5 uur te gaan wandelen :shock: Haar labje draait zich liever nog ff om maar als Iz daar slaapt als ik nachtdienst heb staat zij al klaar om mee te gaan hoor. Daar is ze altijd wel blij mee. Tenminste iemand die graag mee gaat :D
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Caedlih stond ook altijd klaar, maakte niet uit op welk uur van de dag of nacht dat was.
Het was dan ook behoorlijk wennen aan eentje die 's morgens super actief is (waardoor het baasje noodgedwongen steeds meer een ochtendmens wordt), maar die na 10u 's avonds zelfs voor een plasje de bench niet uit wil (terwijl er éénmaal buiten altijd een grote plas uitkomt).

Dat verhaal van Noah: zo herkenbaar: dat "hypnotiseren" deed Caedlih ook altijd, zij het dat ze het na een 5-tal minuten wel opgaf, om het dan iets later nog eens te proberen (bijna nooit nodig...)
En zo grappig dat ze ook sluffers hypnotiseert!!!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Hier wil ze ook altijd mee, hoef mijn schoenen of jas maar te pakken en Merel staat al klaar. Ook als het niet de bedoeling is en ik eigenlijk voor mezelf weg moet.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Grappig verhaal, maar ik zou naar een paar dagen toch behoorlijk geirriteerd zijn en dit gedrag heel snel omkeren :) ! Hier zijn zij ook wel iets minder gemotiveerd dan overdag, maar gaan toch zonder morren mee (soms wel eens een diepe zucht van Max :D , maar dat is dan ook alles).
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Bear is altijd blij en wil altijd mee, maar voor Mexx hoeft die laatste ronde niet zo en nog even plassen voor het slapen gaan al helemaal niet.

Als ik ben gaan stappen laat ik ze s'nachts ook nog uit, maar dat is volgens Mexx helemaal zware mishandeling :lol:
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
DanielleBeverdam
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door DanielleBeverdam »

Wat een geweldige foto's zeg :lol:
Ben erg benieuwd wat hij zou zeggen, wanneer honden konden praten :D
Bailey vind het laatste rondje gelukkig nooit een probleem, al vind ze het na haar behoefte wel weer tijd om naar huis te gaan :moe: !
• Danielle •
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Guus die is niet een die meteen naast je staat om mee te lopen. Overdag niet en s'avonds niet. Maar als je hem roept komt hij ook gewoon meteen en loopt 9/10 gewoon zonder morren met je mee.
Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Grappig....ik heb dat niet met de labrador maar met de dwergteckel :wink:
en als t regent dan gaat meneer al helemaaaal niet
Plaats reactie