Leuk hoor, vakantievolk

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Leuk hoor, vakantievolk

Ongelezen bericht door Kay »

Vandaag nog een heerlijk dagje vrij, dus het strand lag in de planning met
mijn grote vriend Kay... Handdoekje mee, speeltjes mee en genieten

Helaas regende het hier vanochtend, maar toen ik de ramen stond te wassen ging de zon schijnen, dus om half 12 toch richting strand gereden met Kay om even samen wat quality time te hebben :verliefd1:

We kwamen aan en alle honden speelde heerlijk op het hondenstrand, dus Kay los en meneer genoot van alle hondjes, de zee en van zijn 1 op 1 moment met mij.
Ineens ging zijn koppie omhoog, en liep hij naar een familie toe die op een kleed zaten op het strand. Hij snuffelde even aan de buitenste handdoeken van die mensen dus ik riep hem, en Kay keek me aan, en wilde mijn kant op komen.
Gaat die familie ineens richting Kay staan slaan met een handdoek en een kinderschep :shock:
Dus ik riep even iets (zal het hier niet herhalen haha), en toen kreeg ik even een scheldserenade naar mijn hoofd in het Duits....

Kay snuffelde even aan de handdoek, deed niet vervelend, was niet opdringerig en had niets gejat of iets, waarom dan gelijk meppen naar een hond :(
Het is dat de mensen hem niet geraakt hebben, want anders had ik even niet voor mezelf in gestaan.... NIEMAND slaat mijn hond !!

Er kwamen een aantal mensen naar me toe met de vraag wat die mensen bezielde en speelde gelijk met Kay, want hij deed niets verkeerd volgend iedereen....

Later bleek dat een van de kinderen bang voor honden was, want die begon direct te gillen toen een hond bij zijn emmertje kwam
Echt, 50 meter verder is een strand waar geen honden zijn toegestaan, ga daar dan zitten ipv honden maar te slaan als ze bij je handdoek komen :mad:

Gelukkig hebben Kay en ik daarna nog een kleine 3 uur genoten op het strand van elkaar, de zon en van het plezier wat alle honden onderling hadden :klasse:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
SuzanneRene

Ongelezen bericht door SuzanneRene »

Wat zijn sommige mensen toch vreemd en helemaal als je dan op een hondenstrand zit, dan vraag je er nog om ook. Gelukkig hebben jullie nog kunnen genieten en is Kay niet geraakt.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Sjonge jonge ga dan niet naar het hondenstrand (tussen Kijkduin en Monster schat ik zo in?).
Kom op zeg, wat je zegt 50 meter opschuiven en je zit niet meer op het hondenstrand.

Blij dat je toch nog genoten hebt ondanks het geneuzel....

Het is daar overigens wel heerlijk, gister voor het eerst samen met Castro gezwommen dat is zo ontzettend leuk :verliefd1:
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

sommige mensen zijn inderdaad zo vreemd :evil: ik had dat laatst ook met katy op het HONDEN strand een man die met een schep ging slaan naar katy (niet geraakt gelukkig) terwijl ze alleen voorbij liep, wij dus dingen zeggen die we hier ook niet herhalen 8)
en die man die was echt kwaad dat we hem aan spraken op zijn gedrag
sommige mensen begrijp ik ook echt totaal niet.

t erste was nog dat echt op 10 meter afstand stond het afscheidings bord van honden strand naar mensen strand :mad:

maar ik ben blij dat deze mensen kay niet geraakt hebben
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

ja... het is soms echt prettig zo in die jungle daarbuiten vertoeven.... hoe mensen zich tegenwoordig gedragen... je houdt het niet voor mogelijk... ik hou er dikwijls een flinke kater aan over....

Dan héb je een hondenstrand,komen er nog van die oenen zitten die niets kunnen verdragen van een hond.... terwijl je dan inderdaad verderop een strand hebt voor dat soort mensen...(waarvoor wij dus ook héél veel respect moeten hebben want niet iedereen houdt van honden.... jaja... geldt dat misschien ook omgekeerd ? Dat zij misschien evenveel respect moeten hebben voor mensen die wel van honden houden ? Dacht het wel, toch ?)

Gelukkig hebben ze Kay niet geraakt, ik zou ook niet voor mezelf instaan hoor moest iemand mijn hond slaan.... en zéker niet als er totaal geen reden voor is...

Groetjes
Martine en Zabbo
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:roll: lekkere lui weer dan!
mischien was hun kennis van het nederlands dermate slecht dat ze niet door hadden dat ze op een hondenstrand waren? :twisted:

maar slaan naar je hond? :mad: die had van mij ook wel wat naar zijn hoofd geslingerd gekregen en daar zat geen woord ABN bij!! :mad:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Jee wat een verhaal, ik ben blij dat ze Kay niet geraakt hebben met hun idiote gedrag :mad:
Hier is het precies hetzelfde op Lauwersoog, een aantal mensen kunnen niets velen van honden maar gaan wel met hun kont midden op het hondenstrandje zitten :?
Dat snap ik dus echt even niet, als je om je heen kijkt en je ziet erg veel los lopende honden moet er toch wel een kwartje gaan vallen lijkt mij :confused:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

@ Roos : sommige 'mensen' beschikken nu eenmaal enkel over een kwartje met 6 hoekjes aan... en vinden dan ook nog dat desondanks ze dat probleem hebben dat de fout altijd bij een ander ligt...
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Heb er nog eens rustig over nagedacht en kan die Duitsers nog tot zover begrijpen dat ze op een hondenstrand gaan zitten om hun kind aan honden te laten wennen....
Dat je een hond dan eventueel wegjaagt kan ik mee ook nog voorstellen, maar het punt dat de Duitser wilde slaan terwijl Kay alleen maar snuffelde aan een handdoek gaat mijn verstand gewoon te boven !!

Gelukkig had ik Kay mee, Daan was geheid gaan piesen door de stress van die mensen die hij opgepakt had af te voeren :twisted:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Sommige mensen.. Grrr!!
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

kuil graven en ze erin gooien. Je gaat een hond toch niet slaan :evil:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Allard schreef:kuil graven en ze erin gooien. Je gaat een hond toch niet slaan :evil:
:D Dat zei mijn moeder ook

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

hadden ze nog geen kuil gegraven dan?? :gekkebek:
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

vast wel, dat doen toch alle duitsers? :oops:
Plaats reactie