mijn grote vriend Kay... Handdoekje mee, speeltjes mee en genieten
Helaas regende het hier vanochtend, maar toen ik de ramen stond te wassen ging de zon schijnen, dus om half 12 toch richting strand gereden met Kay om even samen wat quality time te hebben

We kwamen aan en alle honden speelde heerlijk op het hondenstrand, dus Kay los en meneer genoot van alle hondjes, de zee en van zijn 1 op 1 moment met mij.
Ineens ging zijn koppie omhoog, en liep hij naar een familie toe die op een kleed zaten op het strand. Hij snuffelde even aan de buitenste handdoeken van die mensen dus ik riep hem, en Kay keek me aan, en wilde mijn kant op komen.
Gaat die familie ineens richting Kay staan slaan met een handdoek en een kinderschep

Dus ik riep even iets (zal het hier niet herhalen haha), en toen kreeg ik even een scheldserenade naar mijn hoofd in het Duits....
Kay snuffelde even aan de handdoek, deed niet vervelend, was niet opdringerig en had niets gejat of iets, waarom dan gelijk meppen naar een hond

Het is dat de mensen hem niet geraakt hebben, want anders had ik even niet voor mezelf in gestaan.... NIEMAND slaat mijn hond !!
Er kwamen een aantal mensen naar me toe met de vraag wat die mensen bezielde en speelde gelijk met Kay, want hij deed niets verkeerd volgend iedereen....
Later bleek dat een van de kinderen bang voor honden was, want die begon direct te gillen toen een hond bij zijn emmertje kwam
Echt, 50 meter verder is een strand waar geen honden zijn toegestaan, ga daar dan zitten ipv honden maar te slaan als ze bij je handdoek komen

Gelukkig hebben Kay en ik daarna nog een kleine 3 uur genoten op het strand van elkaar, de zon en van het plezier wat alle honden onderling hadden