Ik woon ook een paar kilometer van Garderen vandaan en daar valt het echt wel mee hoor met de Biblebelt! Het is juist hartstikke gezellig in Garderen op zondag! Maar goed zo te lezen ben je er zondag al niet meer en maakt het voor jou dus ook niet uit
Heel veel plezier in Garderen is echt een super leuk dorpje!
Ilse schreef:worden de bossen dan niet automatisch afgesloten ? Hier in onze streek is dat wel soms het geval, dat ze preventief gesloten worden, ook als er bvb een groot onweer op komst is .
Veluwe is een beetje groot om geheel af te sluiten
Even een korte update : we zijn terug en hebben een schitterende midweek achter de rug. Wat een prachtige streek om in te vertoeven. We hebben heel gefietst, en Lara vond het REUZE leuk .
We hebben wel geluk gehad met het weer : niet te warm en niet te koud, echt aangenaam .
Ilse schreef:Even een korte update : we zijn terug en hebben een schitterende midweek achter de rug. Wat een prachtige streek om in te vertoeven. We hebben heel gefietst, en Lara vond het REUZE leuk .
We hebben wel geluk gehad met het weer : niet te warm en niet te koud, echt aangenaam .
We keren zeker terug ooit naar de Veluwe !
Dan zou ik haast zeggen, ga eens meer de richting op van Kootwijk
Ilse schreef:Even een korte update : we zijn terug en hebben een schitterende midweek achter de rug. Wat een prachtige streek om in te vertoeven. We hebben heel gefietst, en Lara vond het REUZE leuk .
We keren zeker terug ooit naar de Veluwe !
Dan zou ik haast zeggen, ga eens meer de richting op van Kootwijk