Anita74 schreef:Dat was dus een gevalletje stank voor dank.... Fijn zo op zondagochtend.
Waren die ganzen wel goed? Als ze allebei de hele boel eruit gooien lijkt me er toch iets mee aan de hand geweest.
Denk eerder dat de hoeveelheid te groot was (een gans is nou eenmaal een stuk groter dan hun normale portie) dus dat kan ook een reden zijn geweest dat ze het eruit hebben gegooid.
Ze eten hier vaker gans (wel kleinere) en dat gaat altijd goed en geloof zo maar dat als de gans niet goed zou zijn geweest ze er ook diarree van hadden moeten krijgen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
dit soort fratsen worden hier ook steeds uitgehaald,het hele huis heeft harde vloerbedekking,van dat specialenietglibberendedusbetervoordepoten vloergebeuren..én wáár kotsen de BlonTjes????..juist!
ik heb nog steeds geen nieuw kleed en na het lezen van jou verhaal laat ik dat nog maar even zo
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012