Is dit wel een echte hond?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Allard

Is dit wel een echte hond?

Ongelezen bericht door Allard »

Hallo iedereen,

Vandaag vol goede moed het bos in gegaan met een blond labrador. Het bos was lekker nat geregent. In het bos aangekomen gaat Guus los en lijkt het wel of hij een transformatie ondergaat. Van labrador naar varkentje. Neus tegen de vlakte en ronken maar. Als hij iets "lekkers" tegen komt wil hij het ook meteen opeten :roll: . Natuurlijk moet er van elke modderpoel gebruik gemaakt worden.... Zo doende krijg je dus een grijze lab/big als je thuis komt. Oh ja als hij thuis is valt hij natuurlijk ook meteen in slaap en gaat houtzagen. :verliefd1:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Een houtzagend varkentje :D ...
Hier ook een lab die flink kan knorren als zijn neus overuren maakt :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Allard

Haha, ben daarom ook van plan om met hem te gaan speuren. Zodat hij zijn neus goed kan gebruiken.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Haha geweldig :D
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

super toch :klasse:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ja hoor, een echte big.
Toen ik vanmiddag met Leentje ging wandelen, duurde het even voor we bij water kwamen. Inmiddels had ze het nogal warm gekregen, en toen ze dan ook een slootje zag, móest ze erin. Van mij mocht het, maar ze kwam er pikzwart uit......heerlijk, op zulke momenten geniet ik nog het meest.
Thuis even de tuinslang erop en daarna idd, heerlijk ronken...... :wink:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Geweldig :D maar je had geen camera bij je? Volgende keer wel meenemen hoor :wink:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Allard schreef:Haha, ben daarom ook van plan om met hem te gaan speuren. Zodat hij zijn neus goed kan gebruiken.
Dat zal hij helemaal geweldig vinden. Max is ook een echte speurneus; ik doe mantraling met hem en daar is hij erg goed in.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:D knorretje!
We kenden al de Labrakoe (gras eten) nu ook de labrabig 8)
Allard

Roos schreef:Geweldig :D maar je had geen camera bij je? Volgende keer wel meenemen hoor :wink:
Heb meestal wel mijn mobiel mee ( zit 8mp camera op). Maar om nou 45 minuten lang te gaan lopen filmen.... :lol:

Oh en goed nieuws: Hij liet vandaag alle paardendrollen(zelfs verse) liggen. :applaus: :applaus:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik heb drie van die Labrabiggen. Met het verschil dat ze altijd zwart zijn dus dan zie je het minder erg. Nu is het alleen: soms laat het zwart wat af en soms niet :D (Stinken doen ze overigens even erg :stank: )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Allard

Pandora schreef:Ik heb drie van die Labrabiggen. Met het verschil dat ze altijd zwart zijn dus dan zie je het minder erg. Nu is het alleen: soms laat het zwart wat af en soms niet :D (Stinken doen ze overigens even erg :stank: )
Vroeger liet ik 2 labs uit. 1 blonde en 1 zwarte. Eerst dacht ik altijd wat is die blonde vies. Maar later kwam ik er achter dat die zwarte even vies was of misschien nog wel viezer :lol:
Plaats reactie