aan het gesnurk te horen de hele dag hebben ze het erg naar hun zin gehad de afgelopen 10 dagen.
Hidde heeft bij Foppe alleen de eerste nacht in de bench geslapen en daarna mocht hij er uit,nu is het wel zo dat foppe én de berendames(newfoundlanders

nu twijfelden mijn man en ik al een paar weken hoe lang Hidde nog in de bench moest voor de nacht,want Hidde is tot nu toe nog steeds het liefste jongetje van de klas met zijn ruim 7 maanden

dus gisteravond maar de stoute schoenen aangetrokken en Hidde mocht ook uit de bech vannacht,nadat we eerst de stekkers overal uit getrokken hadden,geen rotzooi op de vloer en tafels,de banken met isolatiefolie bedekt hadden,maar dat deden we al voor roef

nou ik kwam om 7 uur beneden en de heren liggen nog diep te knorren en gelukkig is het metamorfosetheam van "eigen huis en puin" niet langs geweest vannacht

ben zo trots op mijn knurftje

en ja deze trotse mamma is een gewaarschuwd mens.....ik heb ook een Roef opgevoed gekregen he! dus bij de minste hint van sloop of terror gedrag zit mijn scheetje weer in de bench

maar voor nu lijk ik een moeder die haar 2 kinders met elkaar vergelijkt(nooit doen natuurlijk ieder kind is uniek!!!