Harry de Verschrikkelijke

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Harry de Verschrikkelijke

Ongelezen bericht door Bobske »

Had ik vandaag in het topic Opvoeding-Halti gezegd dat ik absoluut niet van de hulpmiddelen ben, vanmiddag wenste ik heel diep dat ik er op dat moment eentje had. :oops:

Harry was vandaag niet te genieten. Continu blaffen naar ons, janken, piepen, uitdagen, achter de katten aanjagen, op de bank springen, op de tafel springen en dan heb ik het nog niet gehad over een kapot gekauwde fietstrapper, plastic plantenbak en het happen naar ons. Speels, maar toch.
Aan de lijn een ware plaag. Niet luisteren, trekken als een idioot, ga ik links, sleep ik hem gewoon als het ware achterstevoren mee, omdat hij per se rechts wil :evil: Bij de stoeprand gaat ie dan toch wel weer heel netjes zitten, zonder dat ik wat hoef te zeggen en dan kijkt ie me zo lief en schattig en blij aan zo van: Goed he? Mag ik nu een koekie? :?

Morgen gaat het vast beter :)
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

hahaha...volgens mij heb je een heftige harry! 8)
maar gelukkig zijn ze zo vreselijk lief (af en toe) he!!! :D :D :D
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bloempje »

:doof: :puh: :eusawhistle:
28 april is ons meisje geboren!!!!
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Harry de verschrikkelijke is lekker aan het puberen, zo te lezen :D
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Twee jaar geleden in deze tijd woonde de Grote Verschrikkelijke bij ons....in de vorm van Max :D Ik kon hem soms wel 6 keer per dag achter het behang plakken :wink: Komt helemaal goed! Nu is hij de Grote Brave :verliefd1:
Een paar weken geleden is Badraaf Bob ons leven komen verrijken :D
Badraaf wordt in Limburg gebruikt voor een ondeugend jongentjes (bijvoorbeeld zo bellentje-trekker of rijst-door-het-wcraam- gooiertje :D )
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

En, gaat het inmiddels wat beter met Harry de verschrikkelijke?
Doe je wel spelletjes met hem, laten zoeken bijvoorbeeld?
Het klinkt namelijk alsof het kereltje zich wat verveeld :wink:
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Roos schreef:En, gaat het inmiddels wat beter met Harry de verschrikkelijke?
Doe je wel spelletjes met hem, laten zoeken bijvoorbeeld?
Het klinkt namelijk alsof het kereltje zich wat verveeld :wink:
Hij blaft nog maar 1 of 2 keer per dag! Dus dat is al beter en hij stopt ook sneller als we bij hem weglopen, zodra hij begint. En het idioot trekken is ook weer gebeurd, hij loopt weer normaal aan de riem. Tenminste, zolang er geen hond/kat in de buurt is :) Hij heeft zijn dagelijkse dolle bui nog wel, maar niet meer via de bank en de tafel. Was denk ik een eenmalige actie. Hoop ik.

We doen zeker spelletjes met hem. Vooral het zoeken vindt ie leuk en sinds kort gebruiken we er het commando Zoek ook bij. Hij krijgt het al aardig in de smiezen :D
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

:D geweldig en herkenbaar.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Doby maakt het gelukkig zo bont niet (al heeft ook hij het achterwaarts stappen ondertussen geperfectioneerd...).
Maar wat ik wel heel erg herken, is dat een wandeling met jonge hondjes als de onze vaak een verwarrende mix is van momenten waarop je jezelf wanhopig afvraagt: "of hij het dan nooit zal leren???", en momenten waarop je zo trots en tevreden bent met je flinke man.
Ik wens je binnen de kortste keren zo'n overdaad aan die laatste momenten toe, dat je je niet eens meer kunt herinneren dat het ooit anders geweest is!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Artiedevie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Artiedevie »

Haha....hebben wij ook met Tosca gehad. Harry is aan het puberen. Wordt straks na het eerste jaar vast beter :wink:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D sorry :lol: :lol: :lol: :lol: het komt wel goed hoor ooit :D :D :D me luves harry :verliefd1:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

marron schreef::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D sorry :lol: :lol: :lol: :lol: het komt wel goed hoor ooit :D :D :D me luves harry :verliefd1:
Hebben? 8)

Nee hoor, Harry blijft voor altijd bij ons, hoe zo'n rebel het tegenwoordig ook is! Gelukkig laat hij de fietstrappers en plantenbakken met rust. Nu de katten nog... Ondanks de toch wel hele rake kletsen van de poezenbeesten, blijft hij enthousiast naar ze :confused:
En hij blijft zo gek als een deur. Gisteren hebben wij en de eigenaren van 2 andere labjes helemaal in een stuip gelegen om die malle Harry.
Coen, een bruine lab van 6 jaar, had nood. Hij ging naar het hoge gras bij het hek, trok zijn poot omhoog, zoals het een volwassen reu betaamd en deed zijn plas. Harry hobbelt achter hem aan, gaat zitten, bekijkt het hele gebeuren eens even en we zagen hem denken. Vervolgens gaat ook hij naar het hoge gras, gaat in plashouding zitten en ja hoor, zijn poot ging een stukje omhoog!! :verliefd1:
Maar dat gevoel van trots en tederheid ging onmiddellijk over in gruwelijke walging toen Harry met een plastic zakje in zijn bek terug kwam rennen. In dat plastic boterhamzakje zat de grote boodschap van een andere hond. :kots: Heel enthousiast kwam hij naar me toe met dat zakje. Hartstikke goed natuurlijk, maar dat was nou net iets waar geen een van ons op zat te wachten... Toch maar met gemaakte blijdschap het zakje met het puntje van mijn vingers van hem aangepakt en hem zijn beloning gegeven. Het zakje ging vervolgens over het hek, zodat geen andere hond er meer bij kon. Dachten wij..

We gingen van het veld af en mits ik met Harry de weg over wil steken, hoor ik ineens de eigenaren van Coen en Benji schreeuwen: LOS!! En 'g*dver" en 'je komt de auto niet meer in' en 'NIET BIJ MIJ IN DE BUURT MET DAT VIEZE DING'! :D :D

Zo leuk, die labradors :D
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Retrievers, wat moet je er mee? :confused: :lol:
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Gewoon heerlijk pubergedrag.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Plaats reactie