Wat eet je hond vandaag?
-
Allard
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
-kim-
- Speurneus

Kalkoenvlees, kwartel, konijnenrug en orgaanmix.
De jongens krijgen hier tegenwoordig s'morgens eten, merkte dat ze toch minder energie hadden tijdens het wandelen en trainen als ze nog niet gegeten hadden. na de lange wandeling, krijgen ze nu wat roeryoghurt, met wisselende dingetjes eronder
De jongens krijgen hier tegenwoordig s'morgens eten, merkte dat ze toch minder energie hadden tijdens het wandelen en trainen als ze nog niet gegeten hadden. na de lange wandeling, krijgen ze nu wat roeryoghurt, met wisselende dingetjes eronder
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Roos
-
Els
- Speurneus

Nee, Max is slim en uitgekookt. Hij eet alleen wat ie lekker vind, doet daar ook veel moeite voor maar als ie er niet omheen kan eten dan trekt ie zn lange neus ervoor en en eet nog liever niks. Duurde de laatste keer 6 dagen en nog weigerde ie zn maaltijd.Roos schreef:Helpt het niet om de groentemix te roeren of overgieten met vleesvocht Els? Of anders misschien zijn eitje er doorheen roeren?
Ik denk dat ik wel weet waarom ie deze mix niet wil, baasje heeft er pompoen doorheen gedraaid
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
Els
- Speurneus

Toen ik vriendje leerde kennen moest ie niks hebben van vers vlees voeren. Tegenwoordig, nog geen 2 jaar later, staat ie te propotioneren alsof ie volleerd slager isRoos schreef:Oke, dan heeft het baasje ook weer iets geleerd
Groetjes,
Els
Els
-
Roos
Mooi is dat he, met mijn zoon is het precies zoEls schreef:Toen ik vriendje leerde kennen moest ie niks hebben van vers vlees voeren. Tegenwoordig, nog geen 2 jaar later, staat ie te propotioneren alsof ie volleerd slager isRoos schreef:Oke, dan heeft het baasje ook weer iets geleerd, schept tegen zn vrienden op dat zijn hond (
) ribben heeft gegeten, of een karkas, voert hele discussies met buitenstaanders over barf en heeft nu dus de taak overgenomen (ongevraagd en ik mocht me er niet mee bemoeien) van de groentemix te maken.
-
rimanime
- Speurneus

Een lap pens en wat eendennekken
Morgen Zalmkop
Morgen Zalmkop

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)