Ze is er!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
SuzanneRene

Ze is er!!!

Ongelezen bericht door SuzanneRene »

Vanmorgen hebben we 2 dagen eerder dan oorspronkelijk de bedoeling was, onze Bella opgehaald. We waren iets eerder terug van vakantie en het hek om de achtertuin is zo goed als klaar, dus ze kon komen. Ze heeft geen kik gegeven tijdens de 5 kwartier durende autorit. Eenmaal thuis heeft ze heerlijk gespeeld, gegeten en ze volgt me als een pup ;-)
Nu ligt ze al meer dan anderhalf uur te slapen in haar bench. Zometeen dus weer naar buiten. Ben benieuw wat de nacht ons gaat brengen.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Heel veel plezier en geluk met de kleine pupperd! :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat gezellig dat zij er nu al is, veel plezier met de kleine dame en niet vergeten soms wat foto's neer te zetten he? :wink:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Veel plezier!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Allard

Re: Ze is er!!!

Ongelezen bericht door Allard »

SuzanneRene schreef:Vanmorgen hebben we 2 dagen eerder dan oorspronkelijk de bedoeling was, onze Bella opgehaald. We waren iets eerder terug van vakantie en het hek om de achtertuin is zo goed als klaar, dus ze kon komen. Ze heeft geen kik gegeven tijdens de 5 kwartier durende autorit. Eenmaal thuis heeft ze heerlijk gespeeld, gegeten en ze volgt me als een pup ;-)
Nu ligt ze al meer dan anderhalf uur te slapen in haar bench. Zometeen dus weer naar buiten. Ben benieuw wat de nacht ons gaat brengen.
Klinkt als een voorbeeldige pup. Wat wij de eerste 3 nachten gedaan hebben is er bij gelegen. Gewoon op een opklapbedje. Hoorde we meteen wanneer hij moest plassen en hij was niet allen :klasse:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

van harte gefeliciteerd met jullie Bella! :feest2:
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
SuzanneRene

Inmiddels heeft ze 1 klein plasje gedaan binnen en waren we voor het poepje net op tijd buiten ;-) De babyfoon staat naast haar, dan horen we haar wel. Ze loopt al goed mee aan de lijn, maar los in de kamer is alles interessant :D Maar oh, wat is ze lief en wat kan ze een keel opzetten, haha. Toen ik vanavond thuis kwam van een cursus, lag ze te slapen. Totdat ze mij hoorde, stiekem vond ik dat wel heel leuk.
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

SuzanneRene schreef:Inmiddels heeft ze 1 klein plasje gedaan binnen en waren we voor het poepje net op tijd buiten ;-) De babyfoon staat naast haar, dan horen we haar wel. Ze loopt al goed mee aan de lijn, maar los in de kamer is alles interessant :D Maar oh, wat is ze lief en wat kan ze een keel opzetten, haha. Toen ik vanavond thuis kwam van een cursus, lag ze te slapen. Totdat ze mij hoorde, stiekem vond ik dat wel heel leuk.
Ze slapen in het begin heel veel, leuk dat het zo goed gaat!

Even een paar tips die ik zelf heel handig vond.

Breng haar naar buiten nadat je iets met haar gedaan hebt (spelen, eten , slapen etc.)

Als je buiten loopt en ze gaat ineens zitten. Blijf dan ook maar gewoon staan. Het is een grote buitenwereld. Die moeten ze allemaal nog verkennen. Als ze niet meer wilt lopen , kan je haar altijd nog gewoon dragen(het kan nu nog :D )
SuzanneRene

Vannacht is ze 1 keer wakker geworden, misschien van mijn man die beneden kwam. We hadden de wekker voor de zekerheid om 3 uur en om 6 uur gezet. Ze heeft net weer keurig aan de lijn meegelopen en buiten een plas gedaan. Nu heeft ze net gegeten en gespeeld en dan mag ze straks weer slapen.
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Veel plezier en geluk met jullie meisje !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Veel plezier met Bella!
Linda

Ongelezen bericht door Linda »

dikke knuffel van Bardo(4 maand oud) :verliefd1:
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!
En wat doet ze het goed als ik het zo lees!
Och ja....die begintijd!!
Wat lijkt dat alweer lang geleden haha!!
Wij liepen bij iedere beweging van Boris alweer buiten met hem te struinen, wat wel als resultaat had dat ie heel snel zindelijk was.
Knuffel van Boris voor Bella! :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heel veel geluk en plezier :D
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Wij hebben vorige zomer ook, constant buiten geweest met Killian,hij was zo proper!
Veel geluk met je pupje,geniet ervan ze zijn zo groot,het gaat echt snel.
Bud mis je nog steeds!
Plaats reactie