Haha.. je moet eens weten wat ze hier in het bos allemaal vinden, behalve de condooms... slipjes, panty´s, boxershorts.... Om maar niet te spreken van de maandverbandjes en tampons en na een mooie zonnige zondag zelfs luiers
Het ergste wat ik een keer heb meegemaakt, was dat er een ree of hert gestroopt was en ter plekke was geslacht. De berg ingewanden lag vlak naast het pad..
Laboriginals schreef:Haha.. je moet eens weten wat ze hier in het bos allemaal vinden, behalve de condooms... slipjes, panty´s, boxershorts.... Om maar niet te spreken van de maandverbandjes en tampons en na een mooie zonnige zondag zelfs luiers
Het ergste wat ik een keer heb meegemaakt, was dat er een ree of hert gestroopt was en ter plekke was geslacht. De berg ingewanden lag vlak naast het pad..
Hanneke
U gaat door naar de volgende ronde! Gadverdamme wat smerig.
Nou lekker dan. Ik weet wel dat ik het park maar mijd voorlopig. Ligt lekker toch aan de andere kant van Emmeloord Maar wel heel knap dat Hidde het zo goed afgeeft zeg!
Had een wandeling vanmiddag met Guus. Liep hij weg dus ik denk ga ik ergens achter staan zodat hij door krijgt dat hij bij mij moet blijven. Na een minuut of 3 ga ik toch maar kijken waar hij blijft. Zie ik dat hij wat aan het opeten is. Weet niet wat het was. Maar toen ik aan kwam ging ik echt bijna over mijn nek. Zag nog net een stukje geleiachtig iets liggen.
Wat een viespeuk zeg bah.
Bij ons pakt hij eigenlijk alleen takjes van de grond, soms een plastic flesje. Voor al die gorigheid trekt hij echt zijn neus op en loopt er met een boog omheen. Hier zijn we erg blij mee!!!!!!