Kleredingen zijn het...Gelukkig is Action (even afkloppen) al 2 jaar spotvrij. Heb wel altijd de middelen in huis om bij de 1ste symptomen aan de slag te gaan. Knuf voor je grietje.......
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Qajo heeft inmiddels zijn 2de hotspot en t lijkt eerder groter dan kleiner te worden
aurizon zalf gekregen en schampoo, maar t helpt nog niks....
wie kan me vertellen waar ik Cortavance kan kopen? Ik hoor daar veel goede verhalen over...
Kun je geen Hydrocortiderm krijgen bij de da?
Dat helpt bij Dewi als een trein, het is geloof ik wel een soort van paardenmiddel maar aangezien zij echt raar doet van een hotspot moet het naar mijn idee zo snel mogelijk over.
En als hij er aan jeukt ook even een prikje tegen de jeuk vragen, echt zielig is het als ze een hotspot hebben
Sterkte met jouw mannetje!
Roos schreef:Kun je geen Hydrocortiderm krijgen bij de da?
Dat helpt bij Dewi als een trein, het is geloof ik wel een soort van paardenmiddel maar aangezien zij echt raar doet van een hotspot moet het naar mijn idee zo snel mogelijk over.
En als hij er aan jeukt ook even een prikje tegen de jeuk vragen, echt zielig is het als ze een hotspot hebben
Sterkte met jouw mannetje!
Tja, ik heb al een prednisonachtig zalfje,(surolan) dus dat zou moeten helpen....
hij is er inderdaad zielig van....
maar hoelang blijf je zalven en poetsen? Want nu is t wel droog met een korstje erop, maar de da zegt korst wegschrobben totdat t vanbinnenuit dichtgaat .....dan denk ik dat ik t iedere keer weer irriteer...
Roos schreef:Dat denk ik ook, gewoon je gevoel volgen en niet meer aankomen.
Aangezien deze manier niet opschiet is het altijd het proberen waard toch?
dat dacht ik ook, maar fijn dat je meedenkt...twee weten toch meer dan èèn he! En nu voel ik me toch meer zeker om t even aan te kijken, ben zò weer begonnen als t erger wordt.
Thanx voor je advies, had ik net even nodig!
Roos schreef: Hou je mij even op de hoogte hoe het verder gaat?
bij deze: er zat gisteren avond een mooie korst op, dus niet geschampooed.....en vanmorgen weer alles opengekrabt
een kap werkt niet want die zit net op de hotspot...ik wordt er een beetje moedeloos van
Heeft hij al een prik tegen de jeuk gehad Ilse? Dat laat hem er af blijven.
Verder zou ik het ook niet weten joh, klotedingen zijn het
Zo'n prik is niet duur overigens en het werkt drie dagen, bij Dewi is dat voldoende om haar (samen met de zalf) eraf te laten blijven.
Onder zo'n korst kan het lekker gaan broeien en prutten, wel blijven boenen dus, dan goed drogen en dan (als je eraan kan komen via je DA) Cortavance erop sprayen.
Dit werkt(e) bij Bowie altijd het beste.