Proteq en Royal Canin
-
Cor
- Speurneus

- Contacteer:
Proteq en Royal Canin
Een tijdje geleden was er op het forum hier al wat commotie over de actie van Proteq en Royal Canin. Er blijkt ook een een klacht te zijn ingediend bij de Reclame Code Commissie, maar wel over een ander onderdeel van de actie. Iemand vond dat de actie niet uidelijk maakte dat de korting alleen gold voor nieuwe verzekeringen. En die klager heeft gelijk gekregen: de reclame moet worden aangepast.
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
nou ik niet, ik ben er heel blij mee. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kost tegenwoordig al snel bakken met geld en die heb ik niet liggen.MheenLab schreef:Vindt die honden verzekeringen zo wie zo al flauwekul
Büdös heeft een langdurige blaasontsteking gehad, waar de nodige onderzoeken ook bij hoorden om uit te sluiten dat er niet iets anders aan de hand was, en dat grapje kostte ons toch even snel €800. Fijn dat je dan een verzekering hebt.
Maar OT; ik vind het schandalig dat dit soort reclame mag, goed dat er dus een stukje aangepast wordt al blijf ik het niet vinden kloppen dat je voor korting verplicht RC zou moeten voeren.

©Monika
-
Allard
Wij hebben geen verzekering en ben ook niet thuis in die verzekeringswereld maar RC ken ik wel. Hebben het een tijdje gegeven aan onze hond. Dit op aanraden van de fokster. De marketing van RC is echt ongelofelijk. Overal waar je mensen met kennis tegen komt zie je de zakken van RC staan. Bij sommige fokkers, bij de DA, Bij Martin Gaus hondenscholen, ZELF bij de hondenshows(Linten zijn van RC en de prijzen die je kan winnen ook). Onze hond kreeg dan jeuk van RC. Maar moet zeggen dat de marketing strategie erg effectief is van RC.
-
Els
- Speurneus

Zonder verzekering had ik de operatie kosten voor mijn hond nooit kunnen betalen. Niet alles word vergoed, maar de grootste klappers werden dat in ons geval wel en daar ben ik heel erg blij om. Niet iedereen heeft een sok met centen onder zn matras liggen.MheenLab schreef:Vindt die honden verzekeringen zo wie zo al flauwekul
OT: Naast het feit dat ik zowiezo niet in brok geloof ben ik blij dat deze 2 grote jongens nu worden terug gefloten. Het was een volkomen belachelijk verhaal.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.