Proteq en Royal Canin

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Cor
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Proteq en Royal Canin

Ongelezen bericht door Cor »

Een tijdje geleden was er op het forum hier al wat commotie over de actie van Proteq en Royal Canin. Er blijkt ook een een klacht te zijn ingediend bij de Reclame Code Commissie, maar wel over een ander onderdeel van de actie. Iemand vond dat de actie niet uidelijk maakte dat de korting alleen gold voor nieuwe verzekeringen. En die klager heeft gelijk gekregen: de reclame moet worden aangepast.
:!:
Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Vindt die honden verzekeringen zo wie zo al flauwekul :)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat is mooi nieuws dat twee van die giganten een stukje zijn terug gefloten :klasse:
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

MheenLab schreef:Vindt die honden verzekeringen zo wie zo al flauwekul :)
nou ik niet, ik ben er heel blij mee. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kost tegenwoordig al snel bakken met geld en die heb ik niet liggen.
Büdös heeft een langdurige blaasontsteking gehad, waar de nodige onderzoeken ook bij hoorden om uit te sluiten dat er niet iets anders aan de hand was, en dat grapje kostte ons toch even snel €800. Fijn dat je dan een verzekering hebt.

Maar OT; ik vind het schandalig dat dit soort reclame mag, goed dat er dus een stukje aangepast wordt al blijf ik het niet vinden kloppen dat je voor korting verplicht RC zou moeten voeren.
Afbeelding
©Monika
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Roos schreef:Dat is mooi nieuws dat twee van die giganten een stukje zijn terug gefloten :klasse:
Idd, het was een doorn in mijn oog
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Wij hebben geen verzekering en ben ook niet thuis in die verzekeringswereld maar RC ken ik wel. Hebben het een tijdje gegeven aan onze hond. Dit op aanraden van de fokster. De marketing van RC is echt ongelofelijk. Overal waar je mensen met kennis tegen komt zie je de zakken van RC staan. Bij sommige fokkers, bij de DA, Bij Martin Gaus hondenscholen, ZELF bij de hondenshows(Linten zijn van RC en de prijzen die je kan winnen ook). Onze hond kreeg dan jeuk van RC. Maar moet zeggen dat de marketing strategie erg effectief is van RC.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

MheenLab schreef:Vindt die honden verzekeringen zo wie zo al flauwekul :)
Zonder verzekering had ik de operatie kosten voor mijn hond nooit kunnen betalen. Niet alles word vergoed, maar de grootste klappers werden dat in ons geval wel en daar ben ik heel erg blij om. Niet iedereen heeft een sok met centen onder zn matras liggen.

OT: Naast het feit dat ik zowiezo niet in brok geloof ben ik blij dat deze 2 grote jongens nu worden terug gefloten. Het was een volkomen belachelijk verhaal.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Desdemona
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Desdemona »

Ik vind verzekeren ook zeker geen onzin.....Ik ben dr echt heel erg blij mee.
Ik heb mijn premie dr al voor de komende 10 jaar uit.
Plaats reactie