Hier even een oproepje van mij, maar daar gaat eerst een verhaal aan vooraf. Lees dat alsjeblieft en willen jullie meedenken met mij of je misschien zelf deze Jack Russel op wil nemen, of mensen kent die dit willen doen?
Het zit nl. zo:
Ik ben vrijwilliger bij de dierenambulance en had afgelopen maandag weer dienst. Toen kreeg ik een melding over een hond die opgesloten was in een klompenhok bij een chalet op een camping. Ik erop af. Eerder belde ik eerst naar het asiel, maar omdat mij laatst gezegd was dat elke hond opgenomen kon worden deed ik dat nu niet...
Daar aangekomen hoorde ik de hond inderdaad heel hard blaffen. Deze werd daarop bevrijd uit het klompenhok door de eigenaar van de camping. Zo zielig, ik kon wel

Onze labradorpup Tom vindt het maar vreemd zo'n logeetje in huis, maar is wel erg lief naar hem toe. Het logeetje daarentegen voelt zich wel vrij en denkt dat hij de baas is in huis. Een situatie die dus best tijdelijk kan, maar niet blijvend kan zijn. Mijn man en ik hebben dus tot onze spijt moeten beslissen dat hij hier niet kan blijven, want dan doen we onze eigen hond tekort. Maar we willen ook dat onze logee een goed en fijn nieuw thuis krijgt, dus mogen van de dierenpolitie meezoeken naar een nieuwe baas. Nu zijn hier allemaal hondenliefhebbers op dit forum: dus zijn jullie dat zelf, of kennen jullie mensen die ruimte en liefde voor dit lieve hondje hebben dan hoor ik het graag z.s.m.! We weten de leeftijd van de hond niet, hij is verder goed gezond, maar heeft last van schurft en vlooien die wel goed behandeld moeten worden. Hij kent niet veel commando's (nooit geoefend met hem denk ik) maar luistert goed naar zijn naam, kent wel het commando nee en los, en is dol op spelen.

Ik hoop dat ik heel veel reacties krijg op dit bericht, zodat "Jackie" een lief nieuw baasje krijgt!
Groetjes,
Gerdien