lijflied

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

lijflied

Ongelezen bericht door katy »

Katy had tot voorkort de gedachte dat ze elk persoon of eendje / vogeltje moest begroeten op de meest onstuimige manier die je maar kan bedenken :oops:
Daar heeft ze uitzichzelf een foefje voor gevonden als ze een verleiding ziet en naar mij kijkt en mijn NEE hoort neemt ze een uitermate vreemd huppeltje langs de verleiding en kijkt trots omhoog van goed heh :verliefd1:
toch wil de dame soms nog wel eens de huppel instarten en tja dan ben ik ook niet zo alert meer op en hupt ze stiekumpjes weg richting de persoon/ diertje :twisted: oepsie I did it again
De prullebak is ook zo'n verleiding ze weet dat ze er af moet blijven ,maar ze "vergeet dit nog wel eens "en gewoon onder mijn wakend oog duikt ze erin of er nog wat te snacken valt oeps I did it again

de dame staat er echter wel op dat wij beleeft zijn tegen haar ,
het commando los is ze niet zo van gecharmeerd :mad:
dat doet ze dan ook niet
maar als ze iets te pakken heeft en wij netjes "dank je wel "met onze liefste stem zeggen krijgen we het meteen :)
daarna komt ze met al haar speeltjes aan en kunnen we die allemaal krijgen als we de magische woorden zeggen :D
vraag me af of ze het een leuk spelletje vind of dat ze haar speeltjes niet leuk vind :lol:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: wat een prinsesje! :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
Plaats reactie