Silverlabs
-
Mazzel
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Ja, zo gaat dat soms hier....Wel jammer voor jou, want jij hebt een prachtig en lief hondje, en wilt gewoon weten of er nog meer zijn...Mazzel schreef:uhhhh, ik denk dat dit onderwerp maar gesloten moet worden. Want het gaat niet meer over de vraag die ik stelde en inmiddels is er bijna ruzie van ontstaan..
Dit gaat helemaal nergens meer over!
Heb je inmiddels al contact gehad met Lausje, die heeft ook een silverlab.
(even de zoekfunctie gebruiken)
Ik zou heel graag een foto van je pup zien, want ik vind silverlabs erg mooi!
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Wil enCo schreef:volgens mij is hier op het forum Lausje ,die heeft ook een silverlab,en is nog wel actief op het forum.
Laatst gewijzigd door Wil enCo op 31 aug 2012, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
AnP
- Hele grote hondenneus

ehm marron, purebred=raszuiver dus je begint al een beetje fout.marron schreef:Het eerste gedeelte wat je schrijft kan ik me in vinden.AnP schreef:nou ja ik zou er wel rekening mee houden dat een xkruising met weimeraner een heel stukje pittiger kan zijn dan een lab. Dat is echt een wereld van verschil.
En een lab is geel/ zwart/ bruin. Punt. Als ik er een fok met milka kleuren maakt het nog geen lab. Wel een heel duur modeproduct dat dan weer wel. En qua modeproducten staan ze in amerika me al hun nieuwe modeproducten en hondenrassen vooraan.
Edit, die site die je noemt, ja je vooral laten leiden door bullshit. En vooral niet gehinderd door enige vorm van kennis. Maar wel door veel gebral
Het tweede gedeelte wat begint met Edit niet, want de schrijfster wil met deze url benadrukken dat het geen officieel ras is! dus jouw opmekingen van niet gehinderd door enige vorm van kennis en veel gebral zijn erg kwetsend, maar daar begin je helaas een beetje om bekend te staan de laatste tijd, kijk de waarheid mag altijd verteld worden hoor, maar de manier waarop jij het brengt is erg kwetsend om het maar even zachtjes uit te drukken, ik vind jouw posts persoonlijk erg aso in sommige topics, en ik weet zeker dat je jouw visie wel wat netter kunt brengen als je dat wilt!
Nu on topic, helaas vind ik silvers geen labs en ik kan me ook goed in de url vinden die hier boven is geplaatst, wel jammer dat de RvB niets kan doen om toch die dieren een stamboom te geven, gelukkig niet voor de pups, dat is dan weer een klein gelukkie
Sorry hoor Marron, maar weet jij uberhaupt hoe wetenschappelijk onderzoek in elkaar zit?
Ik wel namelijk, en statements, flat earth, ignorance, 100.000dollar bet, is geen onderbouwing van een purebred silverlab. Maar gewoon simpelweg gebral. Statistieken! onderbouwing! onderzoek! dat vormt onderzoek en conclusies.
Paar pareltjes: die blauwe ogen he, dat is natuurlijk heel normaal voor een labrador
De onderbouwing dat de dna van een weimeraner anders is dan een silver lab, ja duh, het is ook een kruising geen kopie.
Echt mijn hemel, die website spuit veel informatie waarvan 0% wordt onderbouwd door wat dan ook. Van a tot z wishful thinking.
Kijk naar die foto''s zijn meer weimeraners dan labradors. Het is gewoon weer het zoveelste doodle mode fok product.
-
Marga
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Pas verschenen artikel van Jack van Wijk.
http://jacksfrontpage.wordpress.com/201 ... opulation/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook heeft hij stambomen van silverlabs gepubliceerd om fokkers te informeren. Eigenaren van dekreuen kunnen op deze manier eenvoudig nagaan of ze hun reu beschikbaar willen stellen voor teven uit deze lijnen.
Ik vind een bedankje aan Jack voor het vele werk op z'n plaats.
http://jacksfrontpage.wordpress.com/201 ... opulation/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook heeft hij stambomen van silverlabs gepubliceerd om fokkers te informeren. Eigenaren van dekreuen kunnen op deze manier eenvoudig nagaan of ze hun reu beschikbaar willen stellen voor teven uit deze lijnen.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Mooi stuk, maar die foto van de labradorMarga schreef:Pas verschenen artikel van Jack van Wijk.
-
roef
- Speurneus

dank je wel voor het plaatsen van dit stuk Marga. en Jack als je mischien mee leest: wat een geweldig artikel!!Marga schreef:Pas verschenen artikel van Jack van Wijk.
en idd Dorette die foto van die hond
-
-kim-
- Speurneus

Goed artikel
Ik zie geen lab
Ik zie geen lab
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

sorry die hond die daar getoond wordt ziet er in mijn optiek(dat dat even heeeel duidelijk is!!) niet uit! of tie nu hartstikke lief is of wat dan ook.
dit is geen labrador maar een kruizing die nooit bestaan had als er geen f*kkers waren die uit iedere modegril een slaatje willen slaan(en voor de duidelijkheid:ik heb het dan over de getoonde hond en niet over de hond van TO)
de kleuren die gewenst zijn bij een lab zijn nog steeds : zwart bruin en geel,en de honderden euro`s die een silver,charcoal,of champagne kleurige look a like moet kosten maakt het geen labrador.klinkt niet leuk daar ben ik me van bewust,maar het is nu eenmaal wel een feit.
en tuurlijk is de hond van TO er niet minder lief door,ik zag zelf ook een paar plaatjes van labjes die geen gewenste vacht kleur hebben,maar die ik zo in huis zou nemen.(brindle en mosaic labjes) maar deze honden zijn wel voor de fok uitgesloten.
dit is geen labrador maar een kruizing die nooit bestaan had als er geen f*kkers waren die uit iedere modegril een slaatje willen slaan(en voor de duidelijkheid:ik heb het dan over de getoonde hond en niet over de hond van TO)
de kleuren die gewenst zijn bij een lab zijn nog steeds : zwart bruin en geel,en de honderden euro`s die een silver,charcoal,of champagne kleurige look a like moet kosten maakt het geen labrador.klinkt niet leuk daar ben ik me van bewust,maar het is nu eenmaal wel een feit.
en tuurlijk is de hond van TO er niet minder lief door,ik zag zelf ook een paar plaatjes van labjes die geen gewenste vacht kleur hebben,maar die ik zo in huis zou nemen.(brindle en mosaic labjes) maar deze honden zijn wel voor de fok uitgesloten.
-
Els
- Speurneus

zoals Streep van Wim (lang niet meer gezien trouwens), wat een prachtige hond. Heel apart, heel erg mooi maar wel een zuivere lab.
Maar een Silverlab is gewoon geen lab. Lief of niet lief doet er niet in terzake. TO vroeg of er meer mensen op het forum zo'n hond hadden, die vraag is beantwoord. Verder wens ik TO heel veel plezier en geluk met haar hondje.
Maar een Silverlab is gewoon geen lab. Lief of niet lief doet er niet in terzake. TO vroeg of er meer mensen op het forum zo'n hond hadden, die vraag is beantwoord. Verder wens ik TO heel veel plezier en geluk met haar hondje.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Roos
-
Nino&Toosje
- Speurneus