Nu wist ik wel dat prednison een echt paardenmiddel was en de da twijfelde of ze dit wel bij een pup moest voorschrijven. Maar helaas vond ze het door de uit de hand gelopen gezondheidstoestand van Moos nodig.
Nu zit ik erover te lezen en schrik toch wel van de bijwerkingen en het middel. Toch wel heftig. Prednison bij een pup.
Het heeft vele nare bijwerkingen, maar ook o.a
- osteoporose
- remming van de lengtegroei van beenderen
http://www.astfarma.nl/html/bijsluiters.aspx?id=137" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van met een pup volop in de groei. Dat is gewoon gevaarlijk!! Nu weet ik niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik nu stoppen met die troep en kijken of alleen de AB kuur het op kan lossen.
Ik ben niet naar mijn eigen DA geweest, omdat ik even niet auto kon rijden, dus naar een DA hier in de stad. Heb het mijn DA wel gemaild wat is voorgeschreven. Ik wil eigenlijk nu met hem overleggen, maar tis weekend.
Wat zouden jullie doen? Doorgaan? Of direct stoppen en kijken of het op een vriendelijkere manier op te lossen is? Ik wil sowieso maandag met mijn eigen DA gaan overleggen. Die is zolang het weekend is niet bereikbaar.
Edit: verkeerde hoek geplaatst, had in de gezondheidshoek gemoeten.