Wat eet je hond vandaag?
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Cool is dat hé ? Heerlijk kauwmateriaal en ze liggen er zo heerlijk bij te kijken als het niet hap slik weg isMarieke schreef:Haas met wat orgaanvlees en een rundergehoorgang,voor het eerst maar voor beide een groot succes.. Eindelijk iets wat Noortje niet binnen 5 minuten op heeft!
Hier hadden ze vanochtend een heel runderoor met gehoorgang, vanavond nog wat kippenpootjes en straks eens kijken wat de slachter weer voor ons heeft !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Ja echt super!! Quincy en liggen, dat dan weer niet.. Die staat liever, tenzij het gras is.. En Noortje ploft er inderdaad bij neer... Ze vonden het super!!Kay schreef:Cool is dat hé ? Heerlijk kauwmateriaal en ze liggen er zo heerlijk bij te kijken als het niet hap slik weg isMarieke schreef:Haas met wat orgaanvlees en een rundergehoorgang,voor het eerst maar voor beide een groot succes.. Eindelijk iets wat Noortje niet binnen 5 minuten op heeft!![]()
Hier hadden ze vanochtend een heel runderoor met gehoorgang, vanavond nog wat kippenpootjes en straks eens kijken wat de slachter weer voor ons heeft !
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
-kim-
- Speurneus

Kwartels compleet met veertjes ( voor het eerst dat ik iets voerde met veren of vacht ) en nog een restje haas spiervlees
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
roef
- Speurneus

na ongeveer anderhalf jaar alleen lupa besteld te hebben,omdat de kwaliteit van de toenmalige herby kwalitatief uitermate teleurstellend was
,toch maar weer een keer besteld bij nieuwe herby.
tjonge!!
wat een service en wat is het allemaal netjes verpakt!
vlees is ook geen bagger wat ik snel zag,ik ben blij! wolvega is 2 x struikelen voor me.dus spoedjes kan ik mooi zelf weer halen.
bij lupa blijf ik ook wel bestellen,want herby heeft bv geen konijn in het assortiment(jammer)
ennyhoe ontopic
parelhoenkarkas,rundvleeslappen,eitje
tjonge!!
vlees is ook geen bagger wat ik snel zag,ik ben blij! wolvega is 2 x struikelen voor me.dus spoedjes kan ik mooi zelf weer halen.
bij lupa blijf ik ook wel bestellen,want herby heeft bv geen konijn in het assortiment(jammer)
ennyhoe ontopic
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
Roos
Laat nog eens even weten hoe je het vindt als je het ontdooid hebt Miranda, ik heb een maand of vier/vijf terug bij hem besteld en kon er niet over naar huis schrijven eerlijk gezegd.roef schreef:na ongeveer anderhalf jaar alleen lupa besteld te hebben,omdat de kwaliteit van de toenmalige herby kwalitatief uitermate teleurstellend was,toch maar weer een keer besteld bij nieuwe herby.
tjonge!!wat een service en wat is het allemaal netjes verpakt!
ennyhoe ontopic![]()
![]()
-
roef
- Speurneus

oei!Roos schreef:Laat nog eens even weten hoe je het vindt als je het ontdooid hebt Miranda, ik heb een maand of vier/vijf terug bij hem besteld en kon er niet over naar huis schrijven eerlijk gezegd.roef schreef:na ongeveer anderhalf jaar alleen lupa besteld te hebben,omdat de kwaliteit van de toenmalige herby kwalitatief uitermate teleurstellend was,toch maar weer een keer besteld bij nieuwe herby.
tjonge!!wat een service en wat is het allemaal netjes verpakt!
ennyhoe ontopic![]()
![]()
wat viel er dan tegen Roos?
ik heb in ieder geval geen gemalen vlees of zo.
de kippenbouten zagen er geweldig uit
runderstrotten zijn een keer zo groot,en het is een heel stuk goed koper.
wat ik begrepen heb van de chauffeusse is dat herby wéér is over genomen,dus de 2 e eigenaar sinds het faillisiment.