ja...ik heb t vanmorgen toch weer goed geboend....nu weer droog gelukkig
qajo heeft er niet echt veel jeuk aan, maar schuurt en krabt s'nachts kennelijk toch wel...ik kijk t nog een paar daagjes aan en anders maar weer terug richting DA, ga ik gelijk vragen waarom surolan i.p.v. hydrocortiderm (al zit er in surolan zowel corticosteroiden als AB dus dat zou toch moeten werken) en of ze ook cortavance hebben...
tis wat met ons menneke
Dank voor jullie steun!
even een update: het gaat langzaamaan wat beter; dikke korst is er af na wassen met wat lauw sodawater (uit nood geboren want mijn shampoo was op, maar dit voelde heel goed).
Qajo is minder onrustig en wil ook niet meer schuren of krabben....ik hoe nog even vol met wassen en smeren, maar t ergste lijkt over...gelukkig maar
ook hier bekendheid met grote hotspots. Odin krijgt dan een predison spuitje en tabletten en hydrocortiderm zalf. Zodra er zich een kost op vormt blijven wij er af en zit het snel dicht.
Bij hele hevige jeuk helpt het als je een plastic zakje vult met ijsklontjes, daaroverheen een washandje en dat tegen de plek houdt. Ik heb het bij Odin ook wel gedaan en wordt als erg prettig ervaren heb ik het idee. Het verkoeld en verdoofd een beetje.
Trouwens, wel de plek eromheen helemaal kaal scheren en dan ook heel ruim om de plek heen. Een hotspot is vaak vele malen groter dan de plek die je ziet.