@Mheenlab : hij is inderdaad om op te vreten, soms heb ik spijt dat ik het -niet gedaan heb als hij het weer eens uithangt
@ilseF : ondertussen gaat alles stukken beter, we zijn geëvolueerd van constante stressmomenten naar af en toe een stressmoment buiten ... dus dat is al heel wat...we kunnen best relaxed wandelen... enkel het passeren van een andere hond blijft nog wat moeilijk en katten blijven een groot probleem... en alles wat loopt of huppelt daar wil Zabbo gewoon achteraan... gelukkig niet achter mensen ... enkel konijnen, huppelende kleine hondjes, loslopende honden... galopperende paarden....maar ik kan hem toch al iets betere onder controle krijgen....
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
wobbetje schreef:@Mheenlab : hij is inderdaad om op te vreten, soms heb ik spijt dat ik het -niet gedaan heb als hij het weer eens uithangt
@ilseF : ondertussen gaat alles stukken beter, we zijn geëvolueerd van constante stressmomenten naar af en toe een stressmoment buiten ... dus dat is al heel wat...we kunnen best relaxed wandelen... enkel het passeren van een andere hond blijft nog wat moeilijk en katten blijven een groot probleem... en alles wat loopt of huppelt daar wil Zabbo gewoon achteraan... gelukkig niet achter mensen ... enkel konijnen, huppelende kleine hondjes, loslopende honden... galopperende paarden....maar ik kan hem toch al iets betere onder controle krijgen....
fijn dat t steeds beter gaat! blijven volhouden he...uiteindelijk komt t allemaal goed