Dat zou ik dus niet doen. Pijnstilling blijft een aantal dagen in het bloed zitten en zou het beeld vertekenen. Daarnaast dien je pijnstilling af te bouwen.royenmarjolein schreef:. Geven jullie hem nog pijnstilling?
Persoonlijk zou ik het een dagje skippen om te kijken hoe hij zich dan voelt.
help, bob loopt ineens mank
-
rimanime
- Speurneus

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Muiske
- Grote hondenneus

Pijnstilling hebben wij bewust niet meer gegeven. Mijn mening is dat pijn functioneel is en ervoor zorgt dat ze bewuste plek niet meer over belast wordt. (ik neem zelf ook nauwelijks pijnstillers) En omdat de DA niet echt goed wist wat het kon zijn geef ik liever even geen pijnstilling. En daar komt dat ook nog bij dat ik zonder pijnstilling een beter beeld heb van Bob of hij vooruit gaat ja of nee.
Tot nu toe gaat het goed, hij is de korte rondjes wel beu. (uit protest heeft hij onze mooie nieuwe tuin vanmiddag gesloopt
) Nog even volhouden en dan is hij hopelijk eind van de week weer de oude (en wij een les wijzer).
Ik ben er van overtuigd dat het een overbelasting is, de eerste schrik is wel weg ge-ebt en als ik alles bekijk (vakantie en druk weekend na de vakantie) dan is een overbelasting wel het meest logische.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meeleven.
Tot nu toe gaat het goed, hij is de korte rondjes wel beu. (uit protest heeft hij onze mooie nieuwe tuin vanmiddag gesloopt
Ik ben er van overtuigd dat het een overbelasting is, de eerste schrik is wel weg ge-ebt en als ik alles bekijk (vakantie en druk weekend na de vakantie) dan is een overbelasting wel het meest logische.
In ieder geval iedereen bedankt voor het meeleven.
-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

-
-kim-
- Speurneus

Fijn dat het beter lijkt te gaan.
Rustig doen is voor zo'n jong mannetje natuurlijk niet makkelijk.
Rustig doen is voor zo'n jong mannetje natuurlijk niet makkelijk.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus