poot nog steeds niet optillen
poot nog steeds niet optillen
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe dat bij jullie reutjes ging.
Kane is nu 21 maanden oud,en hij plast nog steeds als een teefje.
Ook plast hij voor een reu heel weinig vind ik,hooguit 2 keer per wandeling.
Hij is onderzocht door de dierenarts en alles was in orde.
Nu vraag ik me af,gaat hij ooit zijn poot optillen?.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Sas en en poot van Kaya en Kane.
Kane is nu 21 maanden oud,en hij plast nog steeds als een teefje.
Ook plast hij voor een reu heel weinig vind ik,hooguit 2 keer per wandeling.
Hij is onderzocht door de dierenarts en alles was in orde.
Nu vraag ik me af,gaat hij ooit zijn poot optillen?.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Sas en en poot van Kaya en Kane.
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
-
- Speurneus
Bij basco duurde het ook heel lang. Ik moet zeggen dat ik het wel mis dat hij een teefje plaste
nu 2 reuen die het liefste tegen iedere boom en struik willen markeren. Ik heb ze wel geleerd om op commando te plassen zodat ze gewoon in 1x uitplassen met een normale wandeling.
Ik zou dus zeggen geniet ervan zolang het nog duurt. De ene reu is laat, de andere vroeg, de andere blijft als een teefje plassen. Dat is de natuur en is niks aan te doen.

Ik zou dus zeggen geniet ervan zolang het nog duurt. De ene reu is laat, de andere vroeg, de andere blijft als een teefje plassen. Dat is de natuur en is niks aan te doen.
-
- Middelgrote hondenneus
Joris tilt ook zijn poot niet op... Hoeft ook niet zo nodig... Zeker niet omdat hij nu gewoon maar 1 keer plast...
We nemen wel eens een andere hond mee op stap en die wil echt bij ieder grassprietje zijn poot optillen..
Overigens heeft hij 1 keer zijn poot wel opgetild... De dag daarna werd hij gecastreerd...
Zou hij verbanden kunnen leggen?
We nemen wel eens een andere hond mee op stap en die wil echt bij ieder grassprietje zijn poot optillen..

Overigens heeft hij 1 keer zijn poot wel opgetild... De dag daarna werd hij gecastreerd...
Zou hij verbanden kunnen leggen?

-
- Kleine hondenneus
Devil is nu 14 maanden en plast ook nog als een meisje. En gewoon 1x per wandeling. Ik vind het wel handig
En hij heeft totdat hij een jaar was ook nog een voorbeeld gehad van hoe het eigenlijk moest (Simba hebben we toen moeten laten inslapen) Simba plaste altijd met zijn poot omhoog. De laatste maanden ging dat eigenlijk niet meer, als hij op 3 poten stond, dan viel hij om. Maar toen ging hij voortaan langs een muur staan zodat hij tegen de muur aanviel, hij moest en zou namelijk zijn poot optillen als hij wilde plassen
Groetjes Marion

Groetjes Marion
-
- Speurneus
Is Kane gecastreerd ?
Dan zal hij vast als een teefje blijven plassen, anders is het wellicht een laatbloeier
Bear deed het volgens mij met een maand of 10 de eerste keer en Mexx was volgens mij 14maanden.
Maar beide mannen vinden het soms erg handig om als een teefje te plassen
@ Lucky: Zie nu pas dat je ook een hondje van Kingsforest hebt, komt Mexx ook vandaan
Dan zal hij vast als een teefje blijven plassen, anders is het wellicht een laatbloeier

Bear deed het volgens mij met een maand of 10 de eerste keer en Mexx was volgens mij 14maanden.
Maar beide mannen vinden het soms erg handig om als een teefje te plassen

@ Lucky: Zie nu pas dat je ook een hondje van Kingsforest hebt, komt Mexx ook vandaan

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus