Lang in de bench

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
charly
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door charly »

ik werk 13 uur per week, een hele dag en een halve, mijn man werkt in de offshore, 2 weken op en 2 weken af.
Dus de honden moeten 2 weken 1 en een halve dag alleen zijn.
Gelukkig heb ik een hele lieve uitlaatdienst, die de honden op de hele dag hier bij huis uitlaat, zonder andere honden er bij.
Dus gewoon lekker plassen en dan weer in de keuken, ideaal.
Nu kunnen ze het ook zonder uitlaat, maar we hebben er een nieuwe hond bij van 18 maanden, die echt nog moet wennen, dus hebben we de uitlaat weer ingeschakeld.
Hoef ik me niet schuldig te voelen en ze hoeft alleen te komen als mijn man er niet is.
Is er bij jullie in de buurt geen uitlaat die het eventueel ook op deze manier doet?
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Geen enkel probleem, als hij zijn bench gewoon is.
Harpo en Flora blijven hele dag alleen (wel niet in bench); ze hebben de hele benedenverdieping tot hun beschikking.

Meestal liggen ze de hele dag te slapen. Natuurlijk is het wel feest als we thuiskomen, en worden ze uitgebreid uitgelaten voor en na...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Als ik wat voor je kan betekenen? Ik woon vast niet ver van je en ik wil best helpen hoor :) laat maar weten als ik iets voor jullie kan doen!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Bedankt voor het aanbod sbientje. Voor volgende week gaat het ons wel lukken. Mijn vriendin begint later en ik kom eerder naar huis. Als het tegen zit, dan zit Bob max 6 uur in de bench. Dat moet wel gaan lukken. (hoop ik). Ik koop wel een lekker bot voor hem om het goed te maken :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Plaats reactie