Oren
-
- Speurneus
Stinken zn oren? Als je erin kijkt, zie je dan zwarte korreltjes?
Het klinkt als vuile oren. Het beste kan je ze dan heel voorzichtig schoonmaken met een daarvoor bestemd product. Puur Oor en Espree Ear care vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar er zijn zat middeltjes op de markt.
Wat ook fijn is is heel goed afgekoelde kamillethee, beetje in oor druppelen en met een watje het vuil verwijderen.
Bij twijfel of geen gewenst resultaat na 1 week: ga naar je Da!!
Het klinkt als vuile oren. Het beste kan je ze dan heel voorzichtig schoonmaken met een daarvoor bestemd product. Puur Oor en Espree Ear care vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar er zijn zat middeltjes op de markt.
Wat ook fijn is is heel goed afgekoelde kamillethee, beetje in oor druppelen en met een watje het vuil verwijderen.
Bij twijfel of geen gewenst resultaat na 1 week: ga naar je Da!!
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Speurneus
't Kan zeker van water in 't oor komen.
Maar als hij blijft klapperen met z'n oren (ook als er geen vieze oren of oorontsteking lijkt te zijn) zou ik toch de DA ernaar laten kijken.
Bij het klapperen zou er een bloedoor kunnen ontstaan: http://whgdierenartsen.nl/Bibliotheek/t ... haematoom+(o.a.+Homeopathie" onclick="window.open(this.href);return false;)
Maar als hij blijft klapperen met z'n oren (ook als er geen vieze oren of oorontsteking lijkt te zijn) zou ik toch de DA ernaar laten kijken.
Bij het klapperen zou er een bloedoor kunnen ontstaan: http://whgdierenartsen.nl/Bibliotheek/t ... haematoom+(o.a.+Homeopathie" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ook hier laten we de oren altijd even nakijken als een van de honden gaat flapperen met de oren, en doen er zelf nooit uit onszelf zalfjes of cleaners in, want als het trommelvlies kapot is doe je je hond enorm veel pijn daarmee !!
Kay had laatst ook een oorontsteking, geen overmatig oorsmeer, geen rode oren, geen stank maar toch ontstoken
Dus bij twijfel toch even langs een DA ?
Kay had laatst ook een oorontsteking, geen overmatig oorsmeer, geen rode oren, geen stank maar toch ontstoken
Dus bij twijfel toch even langs een DA ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Middelgrote hondenneus