wandeling

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

wandeling

Ongelezen bericht door wobbetje »

Zondag zijn Zabbo en ik gaan wandelen met een groep van de hondenschool in .. jawel... het Nederlandse Chaam...
We hebben daar de bossen gaan onveilig maken met wel 20 honden...
Bij het begin van de wandeling mochten we nog onze prijs in ontvangst nemen voor de grootste viezerik (wandeling van verleden week, weten jullie nog wel ?) : een fles hondenshampoo speciaal voor de witte vacht..
die is ondertussen al van pas gekomen...haha

Het was mooi weer en er was veel water en modder.. dus alles was aanwezig om Zabbo een leuke dag te bezorgen.. en hij heeft weer genoten !!
Heel even was het spannend omdat Zabbo als een pijl uit een boog achter een Cockertje spurtte dat niet wou terugkomen en toen verdwenen ze beide
in de verte achter een bocht... en hij luisterde niet naar mijn geroep of gefluit... ik kreeg het toch wel even benauwd... tot hij plots terug van achter de bocht kwam gespurt recht naar mij... dat was een hele opluchting.. en toch wel knap van hem....het cockertje had hij wel achtergelaten oeps...
We hebben 3 uur gewandeld ... ik heb Zabbo 's avonds dan ook enkel nog horen snurken en ik was zelf eigenlijk ook wel heel moe...
Vermits hij zondag al 6 maanden bij mij was en gisteren 3 jaar is geworden denk ik wel dat hij het een leuk verjaardagscadeau vond...

Groetjes
Martine
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

:feest1: Gefeliciteerd Zabbo! Dat was een leuke verjaardag.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nog gefeliciteerd! Zabbo heeft een super goed leven bij je gekregen :)
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:band: gefeliciteerd en een heerlijk verjaardagscadeau zo'n wandeling
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

nog :birthday1: hartelijk gefeliciteerd Zabbo en een heerlijke wandeling als cadeau wat wil een hond nog meer :) .
Afbeelding
Plaats reactie