Suus
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
sterkte !
-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Het is inmiddels 18.23 uur...Suus zal rond dit tijdstip jullie wereld hebben verlaten om naar die andere wereld te gaan waar geen pijn is, waar oude gewrichten weer soepel worden, waar eten in overvloed is, waar hondenkussens zo heerlijk liggen als wolkjes, waar alle andere labradors die de overgang al hebben gemaakt met kwispelende staarten Suus van harte welkom likken...
Nu zijn jullie vol van verdriet...ooit komt de tijd dat jullie aan haar denken met een glimlach want al kunnen jullie haar niet meer horen en voelen en is ze ontelbaar ver weg, ze is onnoemlijk dichtbij..in jullie hart en gedachten.
Ik wens jullie alle kracht toe om dit grote verdriet te verwerken, ieder op haar en zijn eigen manier.
Een warme groet van een labradorliefhebber met 2 labradors in reservetijd
Francis
Nu zijn jullie vol van verdriet...ooit komt de tijd dat jullie aan haar denken met een glimlach want al kunnen jullie haar niet meer horen en voelen en is ze ontelbaar ver weg, ze is onnoemlijk dichtbij..in jullie hart en gedachten.
Ik wens jullie alle kracht toe om dit grote verdriet te verwerken, ieder op haar en zijn eigen manier.
Een warme groet van een labradorliefhebber met 2 labradors in reservetijd
Francis
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
wobbetje
ondertussen zal Suus jullie al verlaten hebben en zijn jullie intens verdrietig...
ik begrijp het ten volle... het is en blijft een aartsmoeilijke beslissing... ik heb ze verleden jaar ook moeten nemen en ik weet nog hoe erg ik getwijfeld heb... je verstand weet dat het niet anders kan... maar je hart spreekt dat zo erg tegen dat het pijn doet in elke vezel...
Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken... en Suus heeft nu geen pijn meer en heeft een prachtig leven gehad bij jullie....
Groetjes van Martine en Zabbo
ik begrijp het ten volle... het is en blijft een aartsmoeilijke beslissing... ik heb ze verleden jaar ook moeten nemen en ik weet nog hoe erg ik getwijfeld heb... je verstand weet dat het niet anders kan... maar je hart spreekt dat zo erg tegen dat het pijn doet in elke vezel...
Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken... en Suus heeft nu geen pijn meer en heeft een prachtig leven gehad bij jullie....
Groetjes van Martine en Zabbo
-
Roos
- miranda
- Hele grote hondenneus

Je verstand zegt het is goed zo maar in weze wil je haar nooit kwijt.
Heel veel sterkte van ons drieën .
Voor vanavond en de eenzame lege dagen erna
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Sterkte allemaal 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)