We missen haar nu al verschrikkelijk. We hebben haar naam al verscheidene malen gezegd en willen zeggen totdat we ons realiseerde...o nee.
Suus heeft vandaag nog een prachtige dag gehad. 2 Heerlijke boswandelingen gemaakt. Vanmiddag heerlijk met ons 4tjes. Ze heeft zich nog beziggehouden met haar favouriete bezigheid, zwemmen en stokken opduiken in het Ven.
De DA schrok erg van de bult in haar bek. Ze had niet verwacht dat deze ZO GROOT zou zijn. Gezien haar stress bij de DA en wat er gedaan zou moeten worden om haar mss nog te kunnen redden vond ook zij dit de beste keuze voor Suus.
Het inslapen is erg rustig en snel gegaan. Ik heb haar kopje vastgehouden en mijn man heeft bij haar aan de achterkant gezeten.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Heel veel sterkte met dit ó zo moeilijke besluit wat jij en je gezin gemaakt hebben voor Suus ...
De eerste maanden mischien wel jaren zijn het moeilijkst .. Maar dan komt het besef .. Het was en is goed zo, en dan komen de mooie en leuke herinneringen over haar ..
Je wilt ze altijd zo lang mogelijk bij je houden, de tijd om afscheid te nemen is altijd weer te kort, respect voor je beslissing en veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie lieve Suus.