Kan me best voorstellen dat je even moet wennen aan de "nieuwe" Max

Keo werd ook zoveel gemakkelijker met het implantaat. Hij had nog wel genoeg pit, maar was weer speels en baasgericht. Hij liet zich nog steeds niet berijden, al hadden andere reuen daar duidelijk wel meer interesse in.
Maar castreren durf ik (nog) niet aan. Hij ging, in de laatste maanden van het implantaat, plassen in zijn slaap. Dus ben bang dat hij incontinent zal worden door castratie. (al kon dit ook heel goed door de uitwerking van het implantaat komen en juist dus door de hormonen die de kop opstaken)
Tja... hij is wel eens irritant door zijn hormonen. Piepen en zeuren om naar buiten te mogen, als hij de kans krijgt proberen te rijden op sommige teefjes, tijdens het wandelen altijd die hoge staart, zo hoog mogelijk markeren. Hij is, als een rode lap voor een stier, doelwit voor andere dominante reuen. Die vliegen hem aan als ze kunnen. En zelf begint hij ook ooit te provoceren naar andere dominante mannetjes.
Echter... het kan nog allemaal veel erger. Die staart kan nog steeds wel laag hangen als hij bepaalde reuen ontmoet waar hij wel respect voor heeft. Teefjes kan ik vermijden. Dat gepiep, gesnuffel en markeren kan ik negeren en aan de lijn niet toelaten.
Het lastigst vind ik toch de agressie die hij blijkbaar uitlokt bij andere reuen. Meestal zijn het van die Stafford-achtigen die zo op hem reageren en dat vind ik toch wel wat eng. Wat als ze hem een keer goed te pakken krijgen?