Vergrote milt
-
AnjaS
- Speurneus

Dank jullie wel, vandaag druk geweest met werk en eigen telefonie....
mijn pa gaat als het goed is voor catheterisering...
Bij Tess hebben ze in haar bloedonderzoek afbreuk van spieropbouw gezien.....
Eigenlijk willen ze van alles gaan onderzoeken.... om het te onderzoeken..
Heb dus gezegd dat als ze er echt niet uitkomen we gewoon afwachten hoe ze het gaat doen.. en dus straks een beslissing nemen om haar te laten inslapen
Ze heeft de laatste 2 jaar al zoveel AB en prednison gehad dat we misschien moeten inzien dat het voor haar genoeg is...........
mijn pa gaat als het goed is voor catheterisering...
Bij Tess hebben ze in haar bloedonderzoek afbreuk van spieropbouw gezien.....
Eigenlijk willen ze van alles gaan onderzoeken.... om het te onderzoeken..
Heb dus gezegd dat als ze er echt niet uitkomen we gewoon afwachten hoe ze het gaat doen.. en dus straks een beslissing nemen om haar te laten inslapen
Ze heeft de laatste 2 jaar al zoveel AB en prednison gehad dat we misschien moeten inzien dat het voor haar genoeg is...........

Dank je wel Anca
-
rimanime
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
mullermariska
- Speurneus

-
AnjaS
- Speurneus

We hebben woensdag nog telefonisch contact met de dierenarts...
misschien nog even een vragenlijstje opstellen..
We hadden nog rollen Alaska vlees in de vriezer liggen, die krijgt ze nu.. op zijn tijd een haring.. beetje verwennen.. lekker 's avonds op de bank...
Zoals ze vandaag is, blijft ze nog lekker bij ons, dan maar een kort rondje lopen...als ze maar geen pijn heeft..
misschien nog even een vragenlijstje opstellen..
We hadden nog rollen Alaska vlees in de vriezer liggen, die krijgt ze nu.. op zijn tijd een haring.. beetje verwennen.. lekker 's avonds op de bank...
Zoals ze vandaag is, blijft ze nog lekker bij ons, dan maar een kort rondje lopen...als ze maar geen pijn heeft..

Dank je wel Anca
-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

Moeilijk hoor om te beslissen wat je nu moet doen. Ik zou ook geen onderzoeken laten doen puur voor het onderzoeken met het risico dat je er uiteindelijk niets mee opschiet. En die onderzoeken zijn voor de hond ook niet fijn om te ondergaan.
Alleen doen wat echt nodig is!!! Ik hoop dat Tess nog lekker een tijdje bij jullie is, en ach kleine rondjes lopen is toch het ergste niet. Dat doe ik met Shuka al jaren en hoop dat nog jaren te blijven doen. Ik bekijk het per dag hoeveel zin hij heeft...
Sterkte met alles.
Groetjes.
Alleen doen wat echt nodig is!!! Ik hoop dat Tess nog lekker een tijdje bij jullie is, en ach kleine rondjes lopen is toch het ergste niet. Dat doe ik met Shuka al jaren en hoop dat nog jaren te blijven doen. Ik bekijk het per dag hoeveel zin hij heeft...
Sterkte met alles.
Groetjes.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

-
AnjaS
- Speurneus

Dank jullie wel.
Gisteravond zijn we wederom terug geweest naar onze DA, hij heeft Tess weer helemaal onderzocht.. vind haar er belabberd en ziek uit zien...
Ze had zelfs 1 van haar betere dagen, hij vond het erg dat dat haar betere dag was..
Hij kan niets voelen in de buik en het is zoals die kan voelen en met testjes geen atrose..
Hij wil ons evt. doorsturen naar de uithof of een echo maken..
Maar hij weet bij beide optie's niet of er iets uit komt..
Zeker omdat we de laatste keer weer een super uitgebreide bloedtest hebben gedaan.
Tess heeft wel 2 injectie's gekregen waardoor ze misschien een opleving zou krijgen en nog wat Cortaphen-forte en oogzalf.
Ze heeft onderhuidse bultjes en daarvan zijn er 2 open gegaan.. en het lijkt of er ook zoiets op haar oog zit..
Vanmorgen had ik dus eigenlijk de hoop dat ze iets beter zou lopen, maar helaas ze was zo sloom... en ging al snel liggen...
Vanavond liep ze nog niet eens naar het veldje...
Zoals het nu uitziet hebben wij met de DA besproken, dat we niet meer verder dokteren en haar rust gunnen....... maar hebben nog geen datum....

Gisteravond zijn we wederom terug geweest naar onze DA, hij heeft Tess weer helemaal onderzocht.. vind haar er belabberd en ziek uit zien...
Ze had zelfs 1 van haar betere dagen, hij vond het erg dat dat haar betere dag was..
Hij kan niets voelen in de buik en het is zoals die kan voelen en met testjes geen atrose..
Hij wil ons evt. doorsturen naar de uithof of een echo maken..
Maar hij weet bij beide optie's niet of er iets uit komt..
Zeker omdat we de laatste keer weer een super uitgebreide bloedtest hebben gedaan.
Tess heeft wel 2 injectie's gekregen waardoor ze misschien een opleving zou krijgen en nog wat Cortaphen-forte en oogzalf.
Ze heeft onderhuidse bultjes en daarvan zijn er 2 open gegaan.. en het lijkt of er ook zoiets op haar oog zit..
Vanmorgen had ik dus eigenlijk de hoop dat ze iets beter zou lopen, maar helaas ze was zo sloom... en ging al snel liggen...
Vanavond liep ze nog niet eens naar het veldje...
Zoals het nu uitziet hebben wij met de DA besproken, dat we niet meer verder dokteren en haar rust gunnen....... maar hebben nog geen datum....

Dank je wel Anca
-
shadow2005
- Speurneus