Perfecte pup????

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
aldidajo
Snuffelneus
Snuffelneus

Perfecte pup????

Ongelezen bericht door aldidajo »

Ik ben al een poosje lid van het forum, veel gelezen en me goed zo goed als mogelijk voorbereid op de komst van onze pup.....

Sinds drie dagen is hij bij ons thuis!

Volgens ons is hij perfect! Hoe is het mogelijk! We hebben met alle moeilijke scenario's rekening gehouden, maar niets van dit alles!

Met zijn 7 weken ligt hij ligt heerlijk in zijn bench , snurkt de nacht door van 12.00 tot 06.40!
Hij is voorzichtig met de poezels, doet zijn behoefte zo goed als mogelijk buiten (4 ongelukjes in drie dagen, maar om heeeeeeel eerlijk te zijn lag dit aan ons, niet aan hem!), aan de lijn lopen gaat per dag leuker en beter, verder vindt hij andere hondjes ook erg leuk en hangt aan onze kuit wanneer er iets wat hij nog niet gewend is. Door hem dan te negeren en zonder oogcontact naar het "obstakel" toe te lopen wint zijn nieuwsgierigheid van de angst en beverstigen wij dit mooie gedrag. Wat een dol blij hondje is het dan!

We weten niet wat ons nog te wachten staat, maar deze dagen hebben we in ons zak, we oefenen zo nu en dan met `zit` en `laag´ en meneer heeft gewoon al door dat hij de trap niet op mag..... Ongelooflijk!

Wij heben vier poezels die aan een hond gewend zijn, maar ons manneke was nog niet gewend aan poezels.... Ook dit verloopt verrassend rustig en heel natuurlijk. Zelfs onze schuwste kat komt beneden om te kijken naar dat wiebelige ding, en dat wiebelige ding kijkt alleen en doet niets! Zoooo super!

Nou ja zeg! We weten niet wat ons overkomt! Wat een heerlijkheid is dit!!!

Uiteraard blijven we op ons hoede voor wat misschien nog komen gaat, maar tot nu toe gaat het zooooooooooooo geweldig!!!! :klasse:

Dit kleine manneke zit na drie dagen al zo diep in ons hart.... Echt helemaal geweldig!!!

En dit wilde ik gewoon even kwijt :verliefd1: .
Verliefd....... Niet een beetje, maar wel 85 beetjes :D
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Zo te lezen een heerlijke pupperd! :verliefd1:
Lekker doorgaan met genieten, zou ik zeggen. :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat heerlijk zeg! Het zou leuk zijn als het zo bleef :D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Wat heerlijk, lekker van genieten!
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Lekker van je pupperd genieten, heerlijk
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Heerlijk hoor..

Maaruhhh.. waar blijven de foto's?? :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Hahahaha, als ik jou was zou ik nog even door lezen op het forum. :D Sommige honden zijn eerst engeltjes maar als na een tijdje :twisted: :roll:
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Killian was ook zo een geweldige pup,en nu weer een jaar en vier maandjes en hij is nog steeds zo!
wij hebben echt een engeltje getroffen,wij waren ook direct verliefd op hem en nog steeds!
Bud mis je nog steeds!
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

heerlijk. Geniet ervan.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hartstikke leuk toch, dat het zo geweldig gaat :klasse: Het zal zeker aan de pup liggen, maar ik denk ook misschien wel een beetje aan jullie zelf. Doordat jullie je zo goed hebben ingelezen, hebben jullie het van meet af aan goed aangepakt :applaus: Daardoor hadden julie waarschijnlijk een goed, reëel beeld van wat een pup in huis betekent en geen al te rooskleurige verwachtingen :wink: Ik zeg altijd maar zo: een pup in huis is super leuk, maar ook best wel afzien :wink: En als je goed daarop bent voorbereid, kan het alleen maar meevallen :)

Hanneke
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Super dat het zo goed gaat.
Mogen we dan nu wat foto's van deze voorbeeldige puppert? :)
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Super zeg, klinkt allemaal heel goed. Geniet lekker van jullie pup!
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

haha, geweldig toch... nu maar vingers kruisen dat het zo'n engeltje blijft... :twisted:... die kans bestaat natuurlijk....puppenkinderen zijn net als mensenkinderen... je hebt er ondernemende en je hebt er meegaande....
Toen Wobbe nog een wobbetje was ,was hij al een dikke deugniet... toen ik met hem de eerste keer thuis kwam van de fokker en ik zette hem neer... duurde het amper 5 minuten of hij was al overal druk gaan kijken en binnen de kortste keren liep hij rond met een cd-doosje , wat toen nog wel erg groot om dragen was voor hem :D ... en eigenlijk is hij altijd een deugniet gebleven... tot enkele maanden voor zijn dood moest ik altijd beducht zijn in de zin van : o jee, het is zo stil en ik zie hem niet... dan was ie meestal iets aan het uitspoken...

Maar zoals gezegd : er zijn engeltjes en bengeltjes.
Veel geluk en plezier met jullie pupje

Groetjes
Martine en Zabbo
luna
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door luna »

Leuk om te lezen geniet ervan, die pup tijd is zo kort, ennuh foto's
:bruinpootje: Senna, Sheer Joy of the pyramid woodstack 1-11-2013 :bruinkopje:
:zwartkopje: Luna, Senna van de Dauwtrapper 30-06-2011 :zwartpootje:
aldidajo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door aldidajo »

Eindelijk wat foto's van onze Barrel....
En eerlijk gezegd, het gaat onwijs goed! Hij is zindelijk, blijft mooi zitten bij zijn bak (eten, maar ook drinken), zit braaf bij stoepranden, is dol op zijn bench etc. etc.
Volgens ons dus echt de ideale pup. We zijn zoooooooo trots op hem!
Hij wilde nog wel hard happen met als gevolg dat mijn handen en armen er niet meer uit zagen, maar ook dit is inmiddels een heel stuk minder.
Echt super trots op ons 11 weken oude vriendje :-)

http://i6.photobucket.com/albums/y208/a ... C01186.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i6.photobucket.com/albums/y208/a ... C01185.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie