hertengewei

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

hertengewei

Ongelezen bericht door Terra5 »

Ik heb vandaag ook eens een hertengewei gehaald. Ik had er eentje gehaald, want vindt het voor Terra wat spannend. Dus voor haar een gewone kluif en dan mocht Danouk met het hertengewei stoeien... Dacht ik 8)

Hmm, zal het door likken zachter worden??
Afbeelding

Toch maar proberen te knagen ;-)
Afbeelding

Ondertussen lag Terra met de normale kluif.. Danouk lag te loeren naar die kluif en Terra lag te loeren naar het hertengewei.. En ja hoor, de grote wissel-truc :D

Terra bekijkt het eens even goed :-) Lekker rimpel-koppie :verliefd1:
Afbeelding

Hmm, lekker dit! :klasse:
Afbeelding

Even een kopfoto gemaakt van mijn oude dibbes en als je dan flitst, dan zie je goed de ontwikkeling van haar ogen.. Echt een oudje:
Afbeelding

Maar wat een lekker ding is ze nog steeds :verliefd1: In februari wordt ze al weer 12...
Afbeelding

En een plaatje van Danouk van gisteren in het bos.. Echt dametje inmiddels :verliefd1:
Afbeelding

Maar goed, het hertengewei is dus een gemengd succes :D Danouk heeft volgens mij echt liever de normale kluif, dat kent ze tenslotte :roll: Van de week nog maar eens proberen..
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Wat een leuke foto's weer van je schatten :verliefd1:

Ik ben ook benieuwd naar zo'n hertengewei. Zag het laatst in de natuurlijke diervoeding winkel in Beekbergen, maar vraag me toch af of Pien het wel lekker zal vinden en er ook echt aan gaat knagen.

Misschien toch maar eens proberen :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een heerlijke dames heb je :verliefd1: :verliefd1:
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Misschien denkt danouk wel: laat die oude Terra het maar kapot kauwen, dan kan ik het pakken als het zacht is :twisted:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

heb de fotos al op FB gezien. Wat een heerlijke koppen hebben ze en inderdaad die mooie wijze kop van Terra.
Dat hertengewei ga ik misschien ook een keer proberen. Vraag me alleen af, of ze dat ook echt helemaal op kunnen eten.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat een knappe meiden. Ja zou ook wel eens zo'n hertengewei willen proberen.
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Wat is Terra toch een prachtige oude dame :verliefd1:
Is het een " gewoon" hertengewei?
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Dit is zo'n hertengewei van Farmfood, volgens mij is dat dus wel puur hert. Zonder toevoegingen etc. Voor zover ik heb begrepen, kunnen ze dit gewoon eten, maar je moet volgens mij alleen wel een beetje opletten dat ze zo'n ding niet achter elkaar op eten, het is de bedoeling dat ze er gewoon wat aan knagen.

Ik heb het gisteren dan ook maar eventjes gegeven, om te kijken of ze het wat vinden. Danouk lijkt het wat te veel moeite te vinden, ben benieuwd hoe ze de volgende keer reageert ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Her heb ik er ook 2! Quincy? Die vind er helemaal niets aan! Die laat het dan ook echt links liggen.. Noortje heeft ook liever een pensstaafje.. Maar zo nu en dan pakt ze hem ineens en kauwt ze er een kwartiertje op! Ze zwerven hier dan ook maar gewoon door huis.. Gezien ze het toch niet heel boeiend vinden.. :oops:

Wel heel cool dat juist Terra het zo lekker vindt!! :verliefd1:
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Hmm ik heb pas bij staatsbosbeheer 2 geweien gekocht voor de sier. Ze liggen in een bak op de tafel en Jochem heeft er totaal geen interesse voor terwijl ze wel voor het grijpen liggen. Denk dat het bij hem dus (ook) geen succes gaat worden.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Koor schreef:Hmm ik heb pas bij staatsbosbeheer 2 geweien gekocht voor de sier. Ze liggen in een bak op de tafel en Jochem heeft er totaal geen interesse voor terwijl ze wel voor het grijpen liggen. Denk dat het bij hem dus (ook) geen succes gaat worden.
Of Jochem is gewoon goed opgevoed en pikt niets van tafel :wink:

Hier vinden de mannen het geweldig... En heb ze nu al ruim 1 jaar en af en toe een half uurtje mogen ze los op het gewei, en nu pas is er 1 aan vervanging toe :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Suzette en Rosie vinden die geweien allebei heel leuk! Vooral Suus leeft zich er echt op uit, maar zij wil na haar eten standaard even een uurtje knagen (echt wolvengedrag, heb ik begrepen, hihihi...)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Benco heeft ook zo'n ding! Af en toe gooit hij ermee, de deuken in m'n laminaat..... :?
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Saskia schreef:Benco heeft ook zo'n ding! Af en toe gooit hij ermee, de deuken in m'n laminaat..... :?
Moet kunnen... ;0)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Pixie »

Roxy vindt er niks aan, aan zo'n gewei. Maar oh wee als er een kat in de buurt van het gewei komt... Dan is het ineens razend interessant!
Plaats reactie