geen guus geluk.....

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

geen guus geluk.....

Ongelezen bericht door bloempje »

Ons Guusje is niet echt een Guus geluk......eerder echt een pechvogeltje :(
paar weken terug kennelhoest, daarna omver gelopen door een andere hond waardoor ze wat mank liep. twee weken geleden zag ik dat haar bovenste hoek tanden door kwamen naast de melk hoektandjes, goed in de gaten gehouden en opeens zag ik dat 1 melkhoektand afgebroken was. DA gebeld, ik dacht als hij afbreekt dan zit hij echt nog helemaal niet los want anders zou hij er wel uitgerukt zijn ipv afgebroken. Ik hoefde me geen zorgen te maken en moest het nog even aankijken......oke! Maandag zag ik al dat de afgebroken hoektand apparte vormen en kleuren aannam en dinsdagavond was heel haar tandvlees rood,geel, paars etc. Dus woensdag meteen de DA gebelt en we moesten langs komen. Na wat wringen en wroeten besloot ze toch dat hij echt getrokken moest worden, ik dacht oke doe maar..... :) ik dacht dat doen ze ff. haha had ik het ff mis. Afspraak maken en mevrouw nuchter binnen brengen zodat ze onder narcose de tand kunnen trekken......slik :? werk gebelt en meteen afspraak gemaakt en gisteren was dus de dag. Ik had er echt buikpijn van om mijn meisje daar "alleen" achter te laten. Ik mocht haar zelf naar achteren brengen en dan zouden ze meteen aan haar beginnen, ik ben misschien wat flauw maar ik ben huilend weg gegaan, zie je daar zo'n klein prulleke in zo'n hokje zitten kijken van vrouwtje wat doe je nou? Gelukkig snapte de DA mijn tranen en stelde me echt gerust, ze zouden me meteen bellen als ze wakker was (ik was heel bang dat ze dan alleen daar lag als ze wakker was en dan niet wist waar ze was etc) en inderdaad half uurtje eerder als verwacht belde de assistente dat mevrouw al flink aan het kwispelen was en we mochten komen. Tja dat is dan weer een fijn moment om je kleine muppet uit dat hok te mogen halen en weer lekker te knuffelen. Ze had het allemaal kei goed gedaan en de tand hadden ze goed kunnen trekken, meteen een andere melkkies getrokken zodat ze klaar is met wisselen, oortjes schoon gemaakt en haar nageltjes geknipt, nu lag ze toch stil zei de assistent hihi, ze vertelde dat ze bezig was naast het hokje waar guusje lag en ineens zag ze haar staart kwispelen en toen pas begonnen haar oogjes te knipperen hihi lekkere vrolijkerd. de assistent nam echt helemaal de tijd om ons bij te praten en alles uit te leggen, ze was helemaal weg van ons Guusje en was er echt super lief voor. Antibiotica kuur mee omdat er dus een flinke ontsteking in het tandvlees zit (vandaar al die vreemde kleuren van de week)
en we mochten ons schatje weer mee nemen, thuis lekker in een dekentje gelegd zodat ze bij kon slapen. Na een paar uur sprong ze op en ging ze spelen. En nu rent ze weer vrolijk door het huis, eet goed, speelt goed en slaapt goed. Dus dit hebben we ook weer achter de rug, fiieeuwwww! :eusawhistle:
28 april is ons meisje geboren!!!!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

fijn dat alles weer achter de rug is en goed gelopen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ja dat zijn geen leuke dingen maar gelukkig is het nu allemaal voorbij. Genieten maar van die kleine dame :)
Plaats reactie