help vreselijk uit zijn bek stinken

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
annemarie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

help vreselijk uit zijn bek stinken

Ongelezen bericht door annemarie »

toch maar een hier de vraag stellen wat er aan te doen is en of er wat aan te doen is.

Max heeft volgens de da hele mooie tanden met weinig tandsteen, maar de laatste tijd stinkt hij zo vreselijk uit zijn bek.

volgens de dierspeciaalzaak ligt het aan zijn brokken ( kan natuurlijk) hij krijgt nu carocroc senior.

maar wat moeten we hem dan gaan geven ? (geen vers vlees)

is er nog iets andere tegen te doen ??

help
Afbeelding
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Heeft ie niet een wondje dat is gaan ontsteken in z'n bek?
Of misschien is het gewoon omdat ie wat ouder wordt.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

James stonk ook uit zijn bek,volgens de da kwam het uit zijn maag.
omdat ik best eigenwijs ben :roll: wilde ik James geen reguliere middelen geven naast alle pillen die hij al kreeg.
ik ben toen maagcompositum van groene os gaan geven en dit gaf wel resultaat.
echt pepermuntjes fris werd het helaas niet :wink: maar de echte stank was wel weg.

dus als er in de bek niks te zien is kan het ook wel eens uit de maag komen.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Mijn hond krijgt ook carocroc lam en rijst premium maar stinkt daar niet van uit zijn bek hoor. Inderdaad misschien wel iets met zijn maag of toch een wondje in zijn bek...
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
annemarie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door annemarie »

ik sprak net een vrouw met een labrador en wij kregen het over artrose zij vertelde dat haar hond primaval geletinaat krijgt maar niet de aanbevolen dosis want haar hond ging er zo van stinken (winden laten) nu hij 1 theelepel kreeg over zijn voer was dat afgelopen

nu krijgt Max ook primaval en als ik zo ga nadenken sinds hij dat krijgt stinkt hij ook uit zijn bek.

zou het daar aan kunnen liggen ?? ik ga denk ik ook maar eens minderen met de primaval eens kijken of het dan minder word

groetjes
Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Lijkt mij niet dat het aan de Primeval ligt, normaliter zit er toch een maagklepje of iets, anders zouden ze allemaal zo uit hun bekkie moeten stinken. Winden zijn ook iets anders dan uit de bek ruiken :wink:
Waarom krijgt hij de primeval en helpt het hem goed? Anders verval je wellicht in andere problemen die je zeker niet wilt hebben?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

annemarie schreef:ik sprak net een vrouw met een labrador en wij kregen het over artrose zij vertelde dat haar hond primaval geletinaat krijgt maar niet de aanbevolen dosis want haar hond ging er zo van stinken (winden laten) nu hij 1 theelepel kreeg over zijn voer was dat afgelopen

nu krijgt Max ook primaval en als ik zo ga nadenken sinds hij dat krijgt stinkt hij ook uit zijn bek.

zou het daar aan kunnen liggen ?? ik ga denk ik ook maar eens minderen met de primaval eens kijken of het dan minder word

groetjes
onze Zosja krijgt ook primeval en stinkt daar niet van ze krijgt de volle schep
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Hier krijgen ze ook Caracroc senior, en stinken er ook niet van uit hun bek. Wel stinkt mijnheer hond af en toe iet wat onfris uit z'n bek, maar dat ligt er dan aan dat hij weer eens een hondendrol heeft staan weg werken :D
Plaats reactie