Die lieve grote rooie is zo ziek

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Dirk
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dirk »

rimanime schreef:
Dirk schreef:De tamtam liet het ook horen op Terschelling. Wat een akelig triest bericht. Maar wat heeft die lieverd een prachtig liefdevol leven bij jullie gehad. Heel veel sterkte met het afscheid nemen en de aanloop daar naar toe. En ook al voelt dat waarschijnlijk nu nog niet zo, maar het is een zegen dat je afscheid kúnt nemen van die prachtige Actionman.

Een knuffel voor hond en baas.
Dirk........ook jij een hele dikke knuffel, want ik zie dat ook jullie heel recent een ingrijpende beslissing hebben genomen :groteknuffel:
Dank je wel. Helaas was de beslissing niet aan ons.
The reason a dog has so many friends ... he wags his tail instead of his tongue.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Dirk schreef:
rimanime schreef:
Dirk schreef:De tamtam liet het ook horen op Terschelling. Wat een akelig triest bericht. Maar wat heeft die lieverd een prachtig liefdevol leven bij jullie gehad. Heel veel sterkte met het afscheid nemen en de aanloop daar naar toe. En ook al voelt dat waarschijnlijk nu nog niet zo, maar het is een zegen dat je afscheid kúnt nemen van die prachtige Actionman.

Een knuffel voor hond en baas.
Dirk........ook jij een hele dikke knuffel, want ik zie dat ook jullie heel recent een ingrijpende beslissing hebben genomen :groteknuffel:
Dank je wel. Helaas was de beslissing niet aan ons.
:groteknuffel:
aldidajo
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door aldidajo »

Ik ben nieuw hier, maar wil je toch heel erg veel sterkte wensen. Een beslissing uit liefde.... Wij hebben het drie maanden geleden ook moeten beslissen en toen afscheid genomen van ons vriendje.
Moeilijk, hard en goed..... Zoveel gemengde gevoelens! Nogmaals heel veel sterkte!
Plaats reactie