Onze dierenarts had het over het (nieuwe) medicijn Medivet.. Dat schijnt goed te werken, ook voor vergevorderde tumoren en veelvuldige aantallen.. Zou het even nagaan??
Hugo is ontzettend beroerd van die medicatie.
hij spuugt wel 2-3x per dag.
Is snachts erg onrustig. Heb de neiging om beneden bij de honden in de kamer te gaan slapen.
Dat zou ik wel doen als hij zo onrustig is, wellicht helpt het hem.
Sterkte, want het klinkt niet fijn, is er geen andere medicatie?
Om hem nou in zijn waarschijnlijk laatste periode zo beroerd te laten zijn is ook weer niet nodig lijkt mij
Met veel verdriet heb ik vandaag de da gebeld.
Hugo is op. We laten hem inslapen.
Alleen....we willen hem thuis laten inslapen, met de meiden maar ook met Luca
erbij.
Onze eigen da wil hem niet thuis in laten slapen, dus je belt een ander. Die is dan afstandelijk omdat hij Hugo nooit heeft gezien. Morgen bellen ze of ze het wel of niet willen doen.
Maar als dan word het volgende week vrijdag. 9 November. 2 Dagen nadat Hugo 9 word.
Lastig, als je dan die ooh zo moeilijke knoop hebt doorgehakt, dat je DA niet mee wil gaan in de vraag/wens om thuis in te laten slapen.
De reactie van de andere DA is begrijpelijk, toch duim ik heel hard dat hij toestemt.
jolandatb schreef:Met veel verdriet heb ik vandaag de da gebeld.
Hugo is op. We laten hem inslapen.
Alleen....we willen hem thuis laten inslapen, met de meiden maar ook met Luca
erbij.
Onze eigen da wil hem niet thuis in laten slapen, dus je belt een ander. Die is dan afstandelijk omdat hij Hugo nooit heeft gezien. Morgen bellen ze of ze het wel of niet willen doen.
Maar als dan word het volgende week vrijdag. 9 November. 2 Dagen nadat Hugo 9 word.
Wat verdrietig , heel veel sterkte.
Ik wilde ook perse thuis, en dan ook nog de DA die mij het meest aansprak. Zij ging daar gelukkig wel in mee, in overleg met de vaste DA praktijk. Wellicht dat jouw DA de andere kan bellen om te overleggen?
Naar hoor, maar ik zou vooral vasthouden aan hoe je het zelf wilt.
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Sterkte, hopelijk vind je een DA die wel thuis wil komen dat is het fijnste zowel voor Hugo als ook voor jullie.
Gelukkig hebben wij wel een DA die thuis komt.
Het is vastgelegd. Volgende week vrijdag om half 5 laten we Hugo inslapen.
We gaan toch met hem naar onze eigen da.
We begraven hem bij Jerry, we laten Luca ook afscheid van hem nemen.