Speuren

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Speuren

Ongelezen bericht door jeltje »

Mij lijkt het leuk om met Zyva een cursus speuren te doen, wie kent een hondenschool in de buurt van Eindhoven die dit aanbiedt?
Michel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Michel »

Is dit iets voor je? http://www.hondenspeurtraining.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er een proefles gehad en dat was hartstikke leuk.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ziet er goed uit, en lekker in de buurt, ik schrik alleen wel van de prijs moet ik zeggen!!!! Ik zal eens een proefles proberen, maar of ik er zo veel geld voorover heb??? Hartstikke bedankt voor de tip in ieder geval!
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door kate »

Ik was ook erg nieuwsgierig, maar schrik ook enorm van de prijs.
Wij speuren bij HTC Noelle in Borkel. Hierbij moeten de honden speuren naar tabak. Hier betaal je 100 euro per 8 lessen. Ook niet heel goedkoop, maar beter in verhouding dan 40 euro per les..
Afbeelding
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Niet normaal meer die prijzen :shock:
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Wij speuren hier in friesland. Daar speur je naar een stukje worst in een brillekoker. 100 euro voor 12 lessen. Persoon speuren is inderdaad veel duurder.
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik heb op persoon speuren gedaan met de jongens, was 75euro voor 10lessen, maar ik vind het niet echt leuk om te doen en het was lang wachten. Ben liever echt met mijn jongens bezig dan dat ze met hun neus op de grond hangen ;)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

-kim- schreef:Ik heb op persoon speuren gedaan met de jongens, was 75euro voor 10lessen, maar ik vind het niet echt leuk om te doen en het was lang wachten. Ben liever echt met mijn jongens bezig dan dat ze met hun neus op de grond hangen ;)
Omgeving ?
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Allard schreef:
-kim- schreef:Ik heb op persoon speuren gedaan met de jongens, was 75euro voor 10lessen, maar ik vind het niet echt leuk om te doen en het was lang wachten. Ben liever echt met mijn jongens bezig dan dat ze met hun neus op de grond hangen ;)
Omgeving ?
Zuid-Limburg ;)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

een cursusgenootje van me (uit Kaatsheuvel) speurt ook met haar hond, nou ben ik even vergeten hoe die vereniging heet maar ikz ie haar dinsdag dus ik ga het vragen.. iets met reddingshonden in de naam als ik me niet vergis.

verder kan je ook praktijkspeuren via de verschillende politiehondenverenigingen volgens mij, maar of je dat wilt met je labrador is natuurlijk ewer een tweede..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Hoi,

Ik zou eens even kijken of de hondenscholen in de omgeving of ze geen speurkursus hebben. Dan ben je een stuk goedkoper uit. Ik heb een tijdje geleden een recreanten gehoorzaamheids training gedaan bij mijn vereniging (MHAV in Riethoven), en daar zat ook een gedeelte speuren in. Dat kostte 45 euro voor 12 lessen ....

Succes met je zoektocht!
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Gina1990
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Gina1990 »

Marcel nijland..

Even op google intype ..

A.s. Maandag hebben wij een introductiespeurles van deze man!

Spannend!
kate
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door kate »

Ben benieuwd naar je ervaringen!

Wij hadden vandaag weer een geslaagde cursus, speuren in kisten, in het bos en op de auto. Guus is erg dwars en gaat altijd stieren bij de kistjes. Maar de auto doet hij dan weer feilloos. De clown..
Afbeelding
Plaats reactie