Plus het volgende:
Vanochtend, vanmiddag at ze het lekker snel naar binnen.
Echter, zojuist, vanavond at ze veel langzamer. Misschien ook omdat ze net wakker was, en nog een beetje duf.
Maar de vraag blijft natuurlijk:
Kan dit kwaad voor een pup van 14,5 week.
Voor honden die het aangegeven gewicht krijgen als zij volgroeid zijn (volwassen gewicht/adult weight) is dit voer bestemd volgens RC.
Slaperig zijn heeft volgens mij weinig te maken met de eetlust van honden, hier worden ze in ieder geval erg vlot wakker als ik alleen al maar aanstalten maak
Misschien had ze gewoon even weinig trek, mocht dit gedrag zich herhalen zou je het portie van de middag wat kleiner kunnen maken en dat bij de ochtend en avond geven.
Onze pup kreeg tot een leeftijd van ongeveer 5 maanden puppiebrokken van Naturis. Daarna overgestapt op de juniorbrokken van hetzelfde merk. Met 10 maanden kreeg hij de adultvariant. Maar ik lees over Royal Canin junior (op een informatie-site voor hondenbrokken) dat dat aan honden (puppies) gegeven kan worden tot aan de 15e maand, daarna overstappen op adult. Lijkt me dus dat jouw pup dat mag hebben. Met het gewicht wat op de zak staat wordt inderdaad het volwassen gewicht bedoeld. Ben je niet zeker over je keuze, dan kun je altijd nog informatie zoeken over andere brokken of vers vlees.