Mijn opa vindt bezoek geweldig, hoewel hij ons soms niet herkent en dan geholpen moet worden met onze namen. Mijn ouders en zijn andere kinderen proberen hem altijd zo'n leuk mogelijke tijd te bezorgen om hem voor even weer in het nu te halen.
Samen met mijn moeder ben ik op het idee gekomen om Bob mee te nemen aangezien oudere mensen hier vaak goed op reageren. En zeg nu zelf, Bob is om op te vreten

Zondag was het zover en gingen Roy en ik op pad met onze kleine mister clooney

Bij aankomst hadden mijn ouders mijn opa bij het grote raam van het restaurant gezet. Mijn opa vond het geweldig en ook wel een beetje spannend, want wat zou de verzorging ervan vinden als hij een hond zou houden

Toen ik mij omdraaide naar mijn opa zat Bob heel aandachtig naar de vinger van mijn opa te gluren waar nog restjes van slagroom aan zaten...had mijn opa blijkbaar Bob een hele vinger slagroom gevoerd

Het eerste kwartiertje was Bob een beetje onrustig vanwege alle nieuwe indrukken, maar daarna vond hij zijn rust om op een lekker knookje te kluiven dat wij hadden meegenomen. Naar mijn opa toe was Bob vrolijk, maar wel beheerst en zachtaardig zoals altijd. Mijn opa vond Bob heel erg leuk, maar toch wel een beetje te wild en te groot voor op zijn kamer. Hij wilde Bob graag een maatje kleiner hebben

Wij zijn ontzettend trots op onze kleine man dat hij het zo goed heeft gedaan en zo lief was.