Dat maakt het weer heel dubbel........ zo als vandaag laat ik haar niet over de regenboogbrug gaan.......roelien schreef:Wauwww!! Wat fijn dat ze dat nog kan!
ben ik nu egoistisch

Dat maakt het weer heel dubbel........ zo als vandaag laat ik haar niet over de regenboogbrug gaan.......roelien schreef:Wauwww!! Wat fijn dat ze dat nog kan!

Geen idee.... dat is voor een ander op afstand niet te beoordelen.AnjaS schreef: ben ik nu egoistisch

Dank je voor je lieve woorden.vanhaut schreef:Mijn dierenarts zei.. je weet het als het zover is.. zolang je nog twijfeld dan is het moment nog niet daar.. En als ze nog zo vrolijk is als jij beschrijft..
Toen onze Bo zo ziek was was het ook van het ene moment op het andere moment duidelijk.. Er waren daarvoor dagen geweest waarop we het écht niet wisten.. aan de ene kant was hij natuurlijk zo ziek maar aan de andere kant gaf hij duidleijk aan dat hij nog wilde.. deed ie nog zijn best om mee te lopen, om nog iets leuks te doen.. Tot die dag..
S ochtends was hij nog vrolijk en s middags bij het uitlaten keek hij me aan met een blik.. vrouwtje.. ik ben zo moe.. De volgende dag hebben we hem in laten slapen.. Langer bij ons houden zou egoistisch zijn geweest.. En we weten dat dat de juiste keuze was.. Bij het inslapen gaf hij zich direct over.. Hij nestelde zich lekker op schoot, keek me aan... en sliep heel kalm en vredig in.. Zelfs de dierenarts zei dat ze kon zien dat het goed was.. (wij hebben het overigens bij ons thuis laten doen, te midden van het hele gezin..)
Kortom..luister naar je gevoel en kijk naar je lieverd.. dan weet je het vanzelf..
Sterkte en geniet nog lekker van je hond..

Hopen wij ook!Anita74 schreef:Bij twijfel zeker niet doen, eerst zeker van je zaak zijn. Ik hoop dat de medicijnen goed zijn werk blijven doen en dat het staartje van Tess nog een hele tijd blijft kwispelen.

Lekker genieten samenAnjaS schreef:Hopen wij ook!Anita74 schreef:Bij twijfel zeker niet doen, eerst zeker van je zaak zijn. Ik hoop dat de medicijnen goed zijn werk blijven doen en dat het staartje van Tess nog een hele tijd blijft kwispelen.![]()
Elke dag is er 1!!

Nee,eigenlijk niet, meer een al gehele malaise..roelien schreef:Fijn dat de medicijnen haar helpen.
Heb je nou eigenlijk een idee wat ze precies heeft?

Dank je Elke, maar had het niet verwacht, was bang dat ze snel zou verslechteren... hoop dat het zo blijft gaan, dan heeft ze nog plezier... en hebben wij haar nog bij ons.taggart schreef:hoi
ik lees dit nu pas, kom niet veel meer op forum
Ik schrik er wel van, kan me je meisjes nog zo goed herinneren
Wat een afschuwelijk nieuws dit, ik hoop dat de medicatie aanslaat en je in ieder geval zo lang mogelijk nog met en van je meisje mag kunnen genieten
Sterkte hoor