Farmfood Antlers (hertengewei)
-
roelien
-
vandijk.sandra
- Snuffelneus

Zojuist eentje voor Joep gekocht. Helemaal wijs ermee en is gelijk begonnen met knagen. Is nu zo'n kwartier er mee druk en al een aardig begin gemaakt. Denk,dat ik over een uurtje maar afpak, anders rust hij niet tot het op is.....
Maar wel een succes! Het is maar goed dat ik er twee heb gekocht,..,,,wel duur inderdaad. Heb vrij grote gekocht, maar waren wel 12,95 per stuk
Maar wel een succes! Het is maar goed dat ik er twee heb gekocht,..,,,wel duur inderdaad. Heb vrij grote gekocht, maar waren wel 12,95 per stuk
-
Nancy
- Middelgrote hondenneus

-
roelien
-
Lunatic
- Speurneus

-
roef
- Speurneus

Roef en Hidde zijn ook al weer aan hun tweede gewei bezig,de eerste waren echt in notime weg geknaagt door de heren.Lunatic schreef:Nou van mij hoeft het niet!
Ik heb vorige week een stuk voor Zinzi gekocht, was zo'n 25 cm groot......ze had het binnen een uur open nee ze heeft het niet heel doorgeslikt. Duur botje wel dus
er bleven 2 kleine stukjes over en die heb ik weggegooid.
nu gelijk maar 2 flinke stukken gekocht,maar vooral Roef vreet zich er een weg doorheen
dus 20 minuten en dan een paar dagen niet weer.
merk dat het gewei weer harder wordt en dus lastiger te kraken valt.
- Milou
- Grote hondenneus

Re: Farmfood Antlers (hertengewei)
Weten jullie toevallig hoe lang de hond op zo'n bot mag kauwen?
Youp heeft de hele dag door kauw behoefte. Botten van huid kauwt hij zacht waarna hij zijn kop naar achter slaat en het als een haring naar binnen werkt. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, de botten vliegen er doorheen.
Het gewei is veel harder en hij is erg druk om het merg eruit te halen. Hij kan de hele dag wel kauwen op de ding, maar is dat slecht voor de tanden? Ik lees op internet tegenstrijdige berichten.
Youp heeft de hele dag door kauw behoefte. Botten van huid kauwt hij zacht waarna hij zijn kop naar achter slaat en het als een haring naar binnen werkt. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, de botten vliegen er doorheen.
Het gewei is veel harder en hij is erg druk om het merg eruit te halen. Hij kan de hele dag wel kauwen op de ding, maar is dat slecht voor de tanden? Ik lees op internet tegenstrijdige berichten.

-
aht
- Kleine hondenneus

Re: Farmfood Antlers (hertengewei)
Laatst ook een mini hertengewei meegebracht en regelmatig zitten ze er aan te knabbelen. Eerste moment was zo van wat geef je me nu ??? Genie is zelfs een half uur blijven rondlopen met het gewei in de bek voordat ze eraan begon.