Plots last van oor!
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Plots last van oor!
Vandaag heerlijk zonnetje, dus Joep vond het weer de hoogste tijd om alle slootjes in te duiken toen ik lekker aan het wandelen was vanmiddag van 15.00 tot 16.30u.
Maar om 19.00u krijgt hij ineens enorm last van een oor; krabben, schuren, schudden en niet weten waar hij het zoeken moet. Wat zou dat kunnen zijn? Wat kan ik eraan doen?
In het oor is het wat roder dan de ander, maar dat kan inmiddels ook van het krabben zijn...
Maar om 19.00u krijgt hij ineens enorm last van een oor; krabben, schuren, schudden en niet weten waar hij het zoeken moet. Wat zou dat kunnen zijn? Wat kan ik eraan doen?
In het oor is het wat roder dan de ander, maar dat kan inmiddels ook van het krabben zijn...
-
Herman 70
- Middelgrote hondenneus

Voor een ontsteking is het te snel denk ik. De gehoorgang van een hond is nogal lang en je kan er niet inkijken zonder hulpmiddelen.
Dus als het aanhoudt morgen even naar de dierenarts.
Als hij veel blijft krabben zou ik voor de nacht een kraag omdoen omdat het anders wel eens een hotspot kan worden.
succes en ik hoop dat het snel beter is.
Dus als het aanhoudt morgen even naar de dierenarts.
Als hij veel blijft krabben zou ik voor de nacht een kraag omdoen omdat het anders wel eens een hotspot kan worden.
succes en ik hoop dat het snel beter is.
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

Er kan tijdens het zwemmen iets in zijn oor gekomen zijn. Shuka had dat ook een keer, hij werd ook echt helemaal gek van de jeuk, ik heb toen met een spuitje met lauw water zijn oor schoon gespoten. Dit soort dingen gebeurt altijd 's avonds als de dierenarts geen dienst heeft om even te bellen wat je er mee moet.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Het gaat nu wel stuk beter gelukkig, maar af en toe nog wel slaan met zijn oor en volgens mijn zoontje krabde hij er vanmorgen ook in. Net flinke ronde gelopen en hij ligt nu weer aan mijn voeten.
Toch heb ik de DA gebeld zodat ze even kan kijken voor mijn eigen gemoedsrust en kan hij gelijk zijn jaarlijkse inenting krijgen.
Toch heb ik de DA gebeld zodat ze even kan kijken voor mijn eigen gemoedsrust en kan hij gelijk zijn jaarlijkse inenting krijgen.