Afgelopen zondagochtend, na een aantal dagen grijs en somber weer, kwam de zon eindelijk weer eens tevoorschijn.
Destemeer reden om een heerlijk rondje park te doen..... samen met mijn levend stukje goud
Mooie foto's hoor ! Wat ziet Banjer er goed uit... wat een levendige snoet...hij geniet werkelijk van alles rond hem....
Ik duim met je mee dat dit nog heel lang mag duren !
Fijn Francis dat jullie het samen zo naar jullie zin hebben, genietse van jouw mooie mannetje
Hoe gaat het met jullie drie, begint het gemis van mr. Bundels een beetje een plekje te krijgen?
Roos schreef:Fijn Francis dat jullie het samen zo naar jullie zin hebben, genietse van jouw mooie mannetje
Hoe gaat het met jullie drie, begint het gemis van mr. Bundels een beetje een plekje te krijgen?
Op zich hebben we het grootste verdriet om Bundels al een plekje kunnen geven alleen bij het zien van filmpjes en foto's lopen bij mij nog wel eens de tranen over de wangen. Wat ik Bundels graag een veel langer leven gegund maar helaas...
Gelukkig hebben we hem heel veel pleziermomenten in zijn korte leventje gegeven. Van modderplassen en heerlijke snacks tot aan het kijken naar ijsberen.
Overmorgen is het alweer een maand geleden dat we afscheid hebben genomen van die heerlijke blonde clown.....wat wordt hij gemist.