Taggie en Frost
-
roef
- Speurneus

spetters zijn het!!
weet je dat jou mannen er voor gezorgd hebben dat we een labrador in huis kregen ipv van een golden retriever?
manlief wilde een golden en ik een labje,dus in het kader ik heb gelijk en zal het krijgen ook
op zoek naar mooie foto`s van labjes.
zo doende kwam ik hier op het forum terecht(nog geen lid geworden toen)en bij de foto`s van Taggart en Frost.
jullie waren toen geloof ik op zoek naar een huis in limburg of net verhuisd en hadden prachtige foto`s van de mannen in het mooie heuvellandschap gepost.
nou ja hubbie was om!! enigste eis van hem was wel een gele reu,maar dat boeide mij niet...ik kreeg mijn labrador!!!
dus Taggart,Frost en Elke bedankt namens mij en Roef!!
weet je dat jou mannen er voor gezorgd hebben dat we een labrador in huis kregen ipv van een golden retriever?
manlief wilde een golden en ik een labje,dus in het kader ik heb gelijk en zal het krijgen ook
zo doende kwam ik hier op het forum terecht(nog geen lid geworden toen)en bij de foto`s van Taggart en Frost.
jullie waren toen geloof ik op zoek naar een huis in limburg of net verhuisd en hadden prachtige foto`s van de mannen in het mooie heuvellandschap gepost.
nou ja hubbie was om!! enigste eis van hem was wel een gele reu,maar dat boeide mij niet...ik kreeg mijn labrador!!!
-
sharon66057
- Speurneus

roef schreef:spetters zijn het!!![]()
manlief wilde een golden en ik een labje,dus in het kader ik heb gelijk en zal het krijgen ook![]()
nou ja hubbie was om!! enigste eis van hem was wel een gele reu,maar dat boeide mij niet...ik kreeg mijn labrador!!!![]()
![]()

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
taggart
roef schreef:spetters zijn het!!![]()
manlief wilde een golden en ik een labje,dus in het kader ik heb gelijk en zal het krijgen ook![]()
nou ja hubbie was om!! enigste eis van hem was wel een gele reu,maar dat boeide mij niet...ik kreeg mijn labrador!!!![]()
![]()
We zijn een paar jaar geleden (dik 4 jaar) inderdaad verhuisd naar het heuvelland!!! Ben ook een paar jaar hier niet meer actief geweest, maar we zijn er nu weer af en toe
Ik genoot gisteren toevallig nog van de foto's van jou mannen, zeker dat lekkere rimpelkoppie vind ik zoooooo liefffff
-
taggart
ja inderdaad veel te lang geleden en wat liefPandora schreef:Mooi!
Lang niet gezien maar ben nog steeds ernstig verliefd op Frost
Ik ben ook nog steeds helemaal in love met hem
We hebben er 6 jaar flink werk aan gehad hem op te voeden, was geen makkelijke lab, maar wat een geweldige lab hebben we er nu aan!!!
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
taggart
-
Jomoke
- Speurneus

Lijkt me inderdaad weer eens leuk. Gaat lekker met Budje heeft wat last van lichte artrose gehad maar met behulp van voedingssupplementen en de dierenarts is dat helemaal goed gekomen. Is alleen nog een beetje stijf als ie wat lang lui in zijn mand heeft gelegen.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy