Op verzoek van een paar mensen, nog eens 'een paar' (ahummm) fotootjes van Nora, Kato en Zoef..met andere woorden: De NoKaZoefjes.
Scroll vooral snel door als het te veel wordt..haha..ik ben heel slecht in selecteren.
En dan weet je dat het weer herfst is..
Herfst-Tootje
In de tuin is het genieten als de zon schijnt..
Nora is voor de rode duivels
Daar kun je bijna een knoop in leggen..
Ik moet hier nog steeds op een houtje bijten..
Lief..
Maar aan het water gaan de dames pas écht los
Lekkere kontjes..
Kato oefent haar schoolslag nog een keer..
De douche krijg je er gratis bij..
Ook Zoef heeft de slag te pakken
Vrouwtje, kom nou..je hebt lang genoeg kunnen rusten..
Natuurlijk moet er ook weer geposeerd worden..
Tot vervelens toe..
Wie komt daar aan ??
Ben ik niet stoer ??
Vrouwtje zegt dat ik naar de kapper moet..
Maar daar heb ik geen zin in!
Wat jij kan, kan ik ook
Flappie
Duo Penotti
Thuis gaan we aan de karnemelk..
Effe wachten...
Jammie !
Een lekker bot is ook niet te versmaden..
Lekker uitbuiken in het zonnetje
Moe maar voldaan naar bedlehem..
Welterusten en tot de volgende keer !
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
wat leuk om weer eens foto`s te zien van je trio!
jou dames hebben het zelfde geblokte(blokker) dekentje als roef, al ziet die er minder netjes uit als van de dames
iedere avond moet daar mee getult worden..roef is beetje een watje
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Oepsss, die smiley's onderaan waren zo niet bedoeld..en ik vroeg me al af waarom ik ze niet bij de foto's geplaatst kreeg...tja, Belzke hé..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Bedankt voor de leuke reacties !
Tis dat ze geen schoenen aan hebben, anders zouden ze er nu naast lopen;-)
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)