Voeding voor carnivoren?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Roos

Voeding voor carnivoren?

Ongelezen bericht door Roos »

Nu dan eens in beeld gebracht....

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ziet er lekker uit!! Jammie!

ff serieus, deze foto ga ik op mijn website zetten!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Brr.. dit is nou de reden waarom ik vers voer.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

en dan missen er helaas nog de schoteltjes met: verschillende conserveringsmiddelen(3-4 soorten vaak) en geur en smaakstoffen,en dan tel ik de verschillende toevoegingen maar niet mee voor: senioren,gewrichtsproblemen,lightvarianten etc etc....

gelukkig zie je een omslag in de diervoeding wereld wijd.
de oprichtster van barfplaats zei al gekscherend: over 5 jaar brengen rc en hills etc hun eigen lijn aan vers voer op de markt 8)

ach ja het is net als met de babyvoeding...levens gevaarlijk om voor je kleine spruit te koken...ruk een potje open en je weet zeker dat ze alles krijgen wat ze nodig hebben,oja en tot ze 3 jaar zijn wél de nutrilon opvolgmelk blijven geven he!!! anders krijg je heel zieke peuters met hun zwakke imuunsysteem! :kots:

en zo gaat het met de diervoeding net zo...ze spelen in op de angst van een liefhebbende baas..stel dat!

*cynismemodusuit*
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Roos

Lien schreef:Ziet er lekker uit!! Jammie!

ff serieus, deze foto ga ik op mijn website zetten!

:klasse:

Jammer dat ik niet precies weet hoe dat werkt, wil jij hem + tekst misschien dan ook in dit topic plaatsen Lien? Voor mensen die geen FB hebben?
Roos

roef schreef:en dan missen er helaas nog de schoteltjes met: verschillende conserveringsmiddelen(3-4 soorten vaak) en geur en smaakstoffen,en dan tel ik de verschillende toevoegingen maar niet mee voor: senioren,gewrichtsproblemen,lightvarianten etc etc....

gelukkig zie je een omslag in de diervoeding wereld wijd.
de oprichtster van barfplaats zei al gekscherend: over 5 jaar brengen rc en hills etc hun eigen lijn aan vers voer op de markt 8)

ach ja het is net als met de babyvoeding...levens gevaarlijk om voor je kleine spruit te koken...ruk een potje open en je weet zeker dat ze alles krijgen wat ze nodig hebben,oja en tot ze 3 jaar zijn wél de nutrilon opvolgmelk blijven geven he!!! anders krijg je heel zieke peuters met hun zwakke imuunsysteem! :kots:

en zo gaat het met de diervoeding net zo...ze spelen in op de angst van een liefhebbende baas..stel dat!

*cynismemodusuit*
Belachelijk he met die kindervoeding, ik kan mij daar zo kwaad om maken :mad:
Om de honden ook, maar dat ze dit aanpraten ivm kleine kinderen vind ik heel triest :(

Denk dat Lizzy maar zo eens gelijk zou kunnen hebben, maar een kvv van een brokkengigant zou ik niet durven voeren :D
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

We kunnen dat wel in beeld brengen, wie zegt me dat het andere voer wel goed is en daar zitten ook gewoon dingen in waar wij geen brood van lusten, ieder moet zijn ding hier maar uithalen en zelf geven wat hij of zij het beste vind voor zijn spruiten of huisdieren, als je goed gaat nadenken over de dingen die we zelf eten of onze kinderen en dieren geven, dan kun je niets meer eten.

Vers is goed maar wie zegt mij dat de dieren die geslacht worden voor ons vers vlees wel verantwoordelijk voer krijgen!!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Nou, daar issie dan! Een lekker maaltje voor je hond :klasse:

Afbeelding
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Roos

Dank je Lien, hij is alleen wat groot :D

@ NoahBruce Daar kun je zelf op anticiperen he, door middel van biologisch vlees/groente en noem maar op. Zover ga ik niet, maar ik neem aan dat dat wat mij voor mij goed genoeg wordt geacht dat voor de honden ook zal zijn :wink:
Waar het mij om ging met het plaatsen van de link dat nu eens in beeld wordt gebracht wat er ongeveer in brokvoeding zit. Het grootste aandeel is gewoon plantaardige meuk (wil het geen voeding noemen) waar een hond weinig tot niets mee kan behalve ontzettend grote drollen produceren. Ik kan het niet hard maken, maar onze huisdieren lijden tegenwoordig veel aan moderne ziekten (kanker/autoimmuunziekten/overgewicht bv) en ik ben er echt van overtuigd dat de ingredienten die op de foto staan een van de boosdoeners zullen zijn ivm deze ziekten.
Plaats reactie